Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

w ubiegłym tygodniu zakupiłem swoje pierwsze BWM. Model: E87, rok: 2007, pierwsza rejestracja: Niemcy 18.03.2008r., przebieg: 202 tys km, paliwo: benzyna, pojemność 1,6.

Problemy zaczęły się przy kupnie ww modelu, podczas powrotu do domu (po przejechaniu kilku km) silnik zaczął pracować nierówno a na desce wyskoczył check engine. Oddałem samochód sprzedawcy a ten zaprowadził go do mechanika i stwierdził, że problemem jest świeca. Po wymianie świecy na pierwszym cylindrze program znikł. Kupiłem ten samochód, jednak po kilku dniach problem się powtórzył. Podejrzewałem cewkę lub przewody jednak mój magik od "bety" stwierdził, że problem leży w rozrządzie, brak synchronizacji pracy tłoków powoduje wyskakiwanie takiego błędu. Moje pytanie brzmi: Czy zdarzył się wam taki przypadek oraz co było jego powodem (czy może byś rozrząd tak jak twierdzi mój mechanik?)?

Bardzo dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam kolegów z BMW ;-)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może być, ale tak samo cewka lub wtryskiwacz (szczególnie, że to n43), to trzeba sprawdzić w pierwszej kolejności.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.