Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam od dłuzszego czsu problem z odpalaniem na zimnym i ciepłym silniku jak kręce to musze wcisnąć do połowy pedał gazu i dopiero odpala po jakimś 15 sek.jak i na gazie tak i samo na benzynie .Jaka moze być przyczyna świece i kable nowe jak i filter ,albo silniczek krokowy albo przepływomierz .Moze coś innego co wy na to
Opublikowano

A odpala z takim swungiem,,, czy tak powoli załapuje i jeszcze nawet czasem gasnie po zapaleniu,,,

 

jeśli ledwo lwedwo zapala to ja na twoim miejscu przeczyścił bym świece,,

 

Miałem podobną sytuacje u siebie zatankowałem raz taki syf na stacji że na grógi dzień autka nie dało już sie zapalić,, i tak stało przez 3 miesiące i nie wiadomo było o co chodzi aż w końcu ktoś wpadł na to że to paliwo i zasyfione świece,, :mad2:

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano
świece mam nowe ale czy sie nie zakopciły nie wiem bo nie sprawdzałem nowych świec odpala normalnie nie gaśnie tylko obroty spadają pon. 5000obr/min ale na zimnym po ok 1 nim wyruwnują sie mam wrażenie jak by sie dusił jak mu przygazuje no i na ciepłym musze mu depnąc na gaz żeby odpalił ,odpala ładnie tylko ze musze tylko dłużej go klręcić ale czy na benzynie też tak bendzie chodził ? benzyna szybciej przepali niż na gazie pooglądam świece ale nie wiem czy to .Dzięki
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
ja mialem podobny problem...gasilem go na gazie i to byl blad. od momentu gdy zaczelem gasic na benzynie problem zniknal. Teraz tez mi lipnie odpala ale to chyba wina luzow na zaworach tak przynajmniej powiedzial mi mechanik. klepia strasznie musze to zrobic i zobaczymy czu sie poprawilo.
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
witaj PePe86 raczej zawory to nie chyba ze aż klekoczą u mnie po regulacji nic sie zmieniło a z odpalanie nic sie nie zmieniło .Ja tez go gasze na gazie ale czy to to nie wiem muj problem to chyba przepływka bo na zimnym i w chłodne dni odpala odrazu a jak już ciepły to tak ze swungiem tak ze jak odpalam na gazie (auto) to obroty wskakują ponad 2tyś obr i odrazu przechodzi na gaz.Nie jest to problem ani awaria ale uciążliwe ale sie rospisałem nara pozd.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
to była wina przepływomierz po kolejnyn wystrzale wyjąłem i pogrzebałem klapka sie nie domykała teraz pali od razu według mnie to było to a ze na gazie obr. spadają czasmi to miałem nieszcelny dolot niby mała dziurka a tyle szkut.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.