Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzis w miescie nagle auto stracilo moc , pozapalaly sie kontrolki od abs , ta zolta z wykrzyknikiem i trakcji , mogle jechac tylko max 20 na godzine ,weszlo jakby w tryb awaryjny , jakos doczolgalem sie do domu , Niestety samochod juz po zgaszeniu nie odpala , nawet nie kreci rozrusznikiem :8) jakies pomysly ? na liczniku sa piksele ale pokazuje jakis failsafe prog i prawdopodobnie engine to jest i tak samo trans wiec silnik i skrzynia. Ponizej w linku jest podobny temat tylko jak szukac ktory bezpiecznik padl ? :mrgreen: problem pojawil sie nagle. Gdyby to byla skrzynia czy poszedl silnik to by auto przynajmniej krecilo rozrusznikiem i tutaj nawet nic nie slychac ;) zero reakcji kluczyka . Podobno bezpiecznik 30a kolo skrzynki dme sie przepala i robi takie rzeczy , dam rade sie tam dostac po ciemku na dworze ?

 

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=83&t=312032

Opublikowano (edytowane)

Teraz poszedlem do auta to elektoronika juz praktycznie jest martwa , oswietlenie wnetrza auta mruga i jest bardzo ciemne , na desce nawet juz nie widac komunikatow tylko jest ciemnica kompletna

 

. Czyli od poczatku... moze dzis w czasie jazdy mi aku padl juz tak ze nie dawal rady dostarczyc energi i silnik i skrzynia weszly w tryb awaryjny ..... potem jak zgasilem auto i chcialem raz jeszcze odpalic to juz nie dawal rady nawet krecic rozrusznikiem i nawet nie bylo slychac takiego pyk pyk pyk jak sie akumulator rozladuje .

JAk dzis wrocilem po wejsciu w tryb awaryjny to chcialem sie troche jeszcze doczolgac bez holowania auta przez podpiecie kabla z innego auta ale nawet nie zakrecil rozrusznikiem , czy mozliwe ze auto ma juz kompletnie martwy aku i nawet z kabla nie da sie odpalic ?

 

Jak pisalem wczesniej.... kilka dni temu straz miejska musiala mnie odpalac z kabla w miescie bo nie dalo rady odpalic auta bo aku sie rozladowal ,

 

Teraz najlepsze , podlaczylem prostownik do auta , na prostowniku na chwile zapalila sie czerwona lampka , potem zgasla choc nie powinna , niby prostownik laduje ale pokazuje na .............zero ..............rozumiem ze akumulator idzie jutro na zlom ? :)

Edytowane przez maciej123
Opublikowano

To podlaczanie bmw kablami slabo dziala bo musza byc zajebiste kable

 

Sprobuj sie podlaczyc bezsposrednio pod aku a jak masz lpg to pod ta rozdzielnie pradu przed butla/ kolem zapasowym

 

Z opisiu jak padniety smieciowy aku, mogl dostac zwarcia i strzzelilo go totalnie

Podmiec z innej fury i probuj

Opublikowano
jesli gasnie ci lampka od ladowania na prostowniku to aku na szmel mialem to samo.Kup nowy podlacz mysle ze moze sie nie obejsc bez inpy zeby bledy pokasowac
BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Opublikowano
Sprawdzilismy i okazalo sie ze akumulator ma tylko 4 V napiecia wiec kompletny smietnik bez szans reanimacji. Dzis albo jutro bede mial nowy.
Opublikowano
Tam trzeba cos kodowac bo odpielismy stary aku i po wlozeniu nowego nawet swiatel nie da sie zapalic ? Jakies moduly calkiem sie rozladowaly po wyjeciu starego ?
Opublikowano
Nie odpala , do starego jak sie podlaczylo dzis drugi akumulator zeby mocy dostal troche to elektronika dzialala , zamki centrany , radio itp , na nowym tutaj nie dziala :( Mozeliwe ze kluczyk trzeba zakodowac w stacyjce jeszcze raz ?
Opublikowano
Na moje oko po wymianie akumulatora powinno wszystko od razu działać. Swego czasu odpinałem w swojej, wprawdzie tylko na pół godziny w celu skasowania adaptacji, ale po podłączeniu z powrotem wszystko działało jak wcześniej.
Opublikowano
to jest nowy akumulator 100ah ,wczesniej byl 95ah. Jutro bedziemy sprawdzac jeszcze , tam samo bezpieczniki tylko dziwne jest ze na nowym nie ma kompletnie zasilania.
Opublikowano
Pisalem do ,,Kruk'' i pisze ze jezeli zmieniamy baterie na inna pojemnosc to trzeba w e53 to zaprogramowac ncs. Wy wymienialisce swoje i przy zmianie na wieksze musieliscie cos robic ?
Opublikowano

kurde e53 to chyba nie te lata zeby bylo potrzebne jakies programowanie

ja do e38 wrzucilem zamiast 95 na czas jego ladowania 40 :mrgreen: i dzialalo bez problemu

sporawdz ta kleme

Opublikowano
Moze majster cos zwalil ta kleme podczas odlaczania starego aku i wkladania nowego . Mozliwe to ? bo nawet na tym zdechlym aku jeszcze przez troche radio i elektronika w aucie dzialaly , dopiero po kilku godz calkiem padl wiec do glowy mi przychodzi tylko ze podczas zamaiana akumulatora na nowy cos poszlo nie tak ehhhhhh :cry: jutro bede do nich dzwonil i zobacze
Opublikowano

Mozliwe

Kurde no nie ma opcji ze nie dziala. Albo nowy alku jeszcze wiekszy zlom niz stary

Ja ym go sprawdzil miernikiem a jak bedzie ok to podlaczyl kablami za te cycki pod maska- nie ma uja zeby nie zadzialalo

Odpalic moze nie odpali bo bedzie za slaby prad ale systemy powinny dzialac

Jak tam bedzie ok to bym go znow kablami podlaczyl pod rozdzielnie pradu na przedniej scianie bagaznika

Opublikowano
juz elektryka w srodku dziala ale nadal cos blokuje auto i nie mozna odpalic , nawet rozrusznika i tego pykniecia nie slychac :(
Opublikowano
samochod odpalil ..... winny okazal sie spalony bezpiecznik 30 amper pod maska :D niestety bezpiecznikow pod maska zapomnieli sprawdzic ehhh . Prawdopodobnie to byl ten od synchronizacji skrzynia -silnik i dlatego blokowalo zaplon :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.