Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

Przedwczoraj byłem a ASO BMW inchcape na wymianie akumulatora.

Podczas wizyty dostałem info że na zimnym już słychać łańcuch i kwalifikuje się do wymiany. Dostałem oczywiście ofertę wymiany.

Wg mnie to jeszcze nie ten czas.

Auto ma 81 tys przebiegu.

Jak uważacie czy to już ten czas? Film z dzwiękiem silnika odpalone po nocy rano temperatura -0,5 stopnia na dworze

 

 

Auto z 06/2009

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć,

 

Dzięki za obejrzenie i przysłuchanie :-)

Na ciepłym jest gładziej tak jakby bardziej "miękko" (jakby co mogę dograć na ciepłym :-) )

Olej 5W30, BMW twin power Oll-04, 2 miesiące temu zmieniony, około 2 tys km przejechane

Silnik N47 2,0 D 116 KM czyli najsłabsza wersja z 06/2009 wg schematu typ A jeszcze.

Opublikowano
Dzięki za więcej informacji. Na twoim miejscu bym zaryzykował i jeździł. Może dla pewności bym się tylko wybrał do niezależnego mechanika, który robi takie rozrzady... ale nie słychać nic niepokojącego :)
Opublikowano

Zaryzykuję, jak na razie kolejne dwa tygodnie i kolejne 500 km dołożone i jest tak samo .

 

Byłem też w innym warsztacie, bez wskazywania (celowo żeby nie wywoływać tematu) tylko ogólnie do przejrzenia auto, nic nie powiedzieli.

 

Najwyraźniej w aso mierzą normą nowych F-ek :-) Dzięki Wielkie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.