Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Od jakiegoś czasu zauważyłem, że przy skrętach parkingowych pojawiajal się stuk. Pojechałem do stacji diagnostycznej. Za pierwszym razem wszystko ok, zero luzow.

 

Za drugim razem przy zgaszonym silniku jak zacząłem kręcić kołami lewo i prawo to stuka jak cholera. Padła diagnoza przekładni kierowniczej.

 

Jakieś podpowiedzi czy zostaje od razu regeneracja?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Okazalo sie, ze za stuki odpowiedzialne byly niedokrecone wzmocnienia przedniej belki (od gory na wysokosci maski - pod logiem) oraz poprzeczki.

Przy skretach parkingowych wystepowaly naprezenia i cos tam stukalo mi z tych okolic.

 

Co do przekladni to i tak zostalem niepocieszony, ze w sumie delikatne luzy sa ale na listwie a to sie raczej wiaza w przyszlosci z duzym kosztem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.