Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka

 

mam pytanie zainstalowałem inpe i chyba auto nie moze sie z nia polaczyc nie wiem co mam zrobic w tej sytuacji sciągałem z tej strony http://ibmw.info/programy/inpa/

 

zrobilem wszystko wedlug instrukcji a wybija mi takie błedy

 

- group file : Motor IFH-0009 No response from controlunt Program will be stopped

- language variants do not match malfunction possible

 

 

Posiadam Windowsa 7 kabel kupiony z neta z przejściową okrągła ja juz nie wiem ktoryś raz z koleji to instalowalem i nadal nic prosze o pomoc bo wydalem 100zł na kable i nic od trandolfa tez instalowalem i te same błedy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rozbierz wtyczkę i zobacz czy masz zwarte piny 7 i 8 dla Twojego auta powinny być zwarte .

https://goo.gl/images/W551Eh

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poszło na priv.
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widziałem zdjęcia - zlótuj pin 7 z 8 i będzie komunikacja z autem .

Ten kabel bez zwartych pinów będzie działać z nowszymi autami po 2006 .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=48&t=221291

W tym poście jest zdjęcie wtyczki z połączonymi pinami 7 i 8 i Ty też tak musisz zrobić .

Lutownica - i do dzieła .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowe co wy tu koledze za głupoty wymyślacie

w e46 99 rok jest okrągła wtyczka OBD pod maską 20 pin

jest tylko jeden pin od diagnostyki w obd 1 jest nim 17 lub 20 K-line

schemat interfejsu i przejściówki 20 pin

OBD2 16pin interfejs ------> OBD1 20 pin okrągła

pin 1 IGN --------------------> pin 16 IGN czyli aktywny zapłon

pin 4 i 5 GND ---------------> pin 19 GND masa sygnałowa i masa samochodu

pin 7 K-line -----------------> pin 17 i 20 K-line połączone razem w przejsciówce linia diagnostyczna

pin 16 +12V ----------------> pin 14 +12V napięcie akumulatora

 

w interfejsie OBD2 jest też pin 8 druga linia K ale dla modeli bmw które mają złącze OBD2 w kabinie pod kierownicą

pin 7 jest dla silnika i skrzyń a pin 8 jest do reszty modułów , nie ma zastosowania do modeli z obd1 20 pin w komorze silnika

a ponieważ każdy interfejs K-line lub K-dcan ma pin 7 K-line to musi być diagnostyka całości (często brak tylko pinu 8 )

w modelach po 2000roku było by odwrotnie byłby silnik i skrzynia automatyczna , a nie było by reszty modułów i lutowanie było by na miejscu ,

jak diagnostyka reszty modułow typu , zegary KMB, EWS , ASC/DSC, GM5

to może być problem z inpa lub z modułem zegarów , silnik i skrzynie jest na CAN modułem komunikacyjnym między CAN a k-line diagnostyka są

w e46 własnie zegary

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.