Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

http://s1.tufotki.pl/2017/11/26/3Bfrb-WdtX4L.jpg?v=2

Taki wynik wyszedł na diagnostyce. Może mi ktoś opisać, jak to interpretować?

54% to mało? Różnica 17% to dużo? Jakie to ma znaczenie? Wystarczy wymienić amortyzatory z tyłu? Czy to pilna sprawa czy mogę się tym zająć na wiosnę?

Podczas jazdy nie zauważyłem nic podejrzanego, nie bije i nie ucieka na zakrętach.

Zawieszenie oryginalne z 2008 roku, jeszcze nie było wymieniane. Przebieg 260000km.

Wszelkie sugestie mile widziane.

Opublikowano

Moim zdaniem jeździć. Jeśli nie wylany. Możesz sprawdzić jeszcze w innej stacji. Ciekawe czy będą różnice.

 

Te urządzenia, ich wyniki trzeba brać przez palce. Skoro nowe amory nie dadzą wskazania 100%...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Do wymiany bez zastanowienia!

Wymieniłem niedawno w E91 - tył (226A) na Sachs. Stare oryginalne od nowości miały ok 70%, ale po wymianie różnica kolosalna - inne prowadzenie auta. Pamiętaj że do wymiany będzie kompletny zestaw, a nie same amory. U mnie jedynie sprężyny zostały niewymienione.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Potwierdzam. W e91 zauważyłem, że wylal amor. Pojechałem na ścieżkę diagnostyczna a tam sprawność 70%. Amor jeszcze nie stukal. Do wymiany poszedł tył ze wszystkimi odbojami nakładkami itp.
Sprzedam:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moje amory sportowe wytrzymały licznikowe 260 Tkm, w PL ok 110. Przy okazji warto sprawdzić tuleje pływające, ja wymieniałem w obu bmw.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Ja u siebie wymieniłem amory akurat z przodu bo wylały i dalem Kayaba plus łożyska bo też już były zmęczone, całość ok. 1100 zł pytanie ile wezmą za robotę. Sprężyn nie ruszałem bo dobre. Prowadzi się jak po sznurku i w zakrętach super trzyma. Przebieg 210 tysięcy amory były jeszcze oryginalne.

 

70% to jest dobry amortyzator i tego bym nie dotykał, a jak tamten drugi... Jak amortyzator jest zużyty albo wylał i umarł to czuć na zakręcie na nierównościach, że nie ma tłumienia.

Jak wymienisz to sobie zrób geometrie to stówke kosztuje, a u mnie uciekał po wymianie dość sporo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tylko od siebie.

 

E91 2007 rok.

280 tyś km przebiegu

 

Na przegladzie było 68 i 67% tył.

 

Ale coś mi tak średnio się jeździło.

 

 

 

Wymieniłem i zupełnie inna jazda była. Amorki były od nowości (naklejki z data produkcji auta itp)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.