Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich . Chciałbym wymienic w mojej E36 zderzak na M3. I mam do tego pare pytań. Moze ktos juz takie cos robił i mogłby mi pomoc.

Pierwszym męczącym mnie pytaniem jest to czy zderzam M3 bedzie idealnie pasował w miejsce starego, słyszałem pare wersji o belce, ze w m3 jest cieńsza a w zwykłych jest grubsza.. nie wiem czy to prawda. drugim pytaniem jest spasowanie plastikow od nadkoli i innych plaskikow ktore sa, czy one maja jakies znaczenie. Trzecim pytaniem są wymiary tego zderzaka o ile jest on niższy od zwykłego. Z góry dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam :)

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam.

 

W E36 nie ma problemu.Zmienialem osobiscie przedni zderzak w moim poprzednim BMW e36 limuzyna z '96 r. na orginalny z E36 m3.Kupilem zderzak urzywany z belka i bez halogenow (tylko nie porozwalany i nie naprawiany :D ).Po zdjeciu mojego zderzaka okazalo sie,ze belki sa idntycze i nawet pokusilem sie o ich zamiane i nie bylo z tym zadnego klopotu.Zamontowanie ramek i halogenow jezeli nic nie jest pourywane to dziecinnie prosta sprawa.To samo jezeli chodzi o zaczepy jezeli nie sa uszkodzone wszystko bedzie OK.Pozostaje tylko dobrze spasowac zderzak i przykrecic.Nadkola i plastiki pasuja nie wiem tylko jak jest z kierownicami wlotu powietrza do chlodzenia tarcz hamulcowych bo tego nie zakladalem.A po zalozeniu oryginalnego noska (dokladki od spodu) efek jest super :cool2: .

 

Pozdrawiam.

http://images49.fotosik.pl/48/b15dcef712d56319.jpg


..."The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing"...

Opublikowano

Wloty powietrza na tarcze hamulcowe sa inne w zderzaku M3 i w wersji zwykłej róznią się między sobą i raczej nie da ich się podmienić, pozatym wszystko pasuje, jest jeszcze jeden mały szczegół sa takie plastikowe uchwyty przymocowane do ramki halogenów i do belki pod zderzakiem i one też się troche róznia w M3 sa bardziej wygięte niz w zwykłej wersji ale te uchwyty w mało którym aucie są chyba że auto jest na 101% bezwypadkowe.

Pozdrawiam

BMW to pełnia życia.
Opublikowano

Aha tu masz jeszcze linki to zerknij sobie jak to wyglada w praktyce.

PS.Tylko opisy sa po agielsku i montowany jest nowy zderzak.

 

http://forums.bimmerforums.com/forum/showpost.php?p=5857525&postcount=511

 

http://forums.bimmerforums.com/forum/showpost.php?p=5857526&postcount=512

 

http://forums.bimmerforums.com/forum/showpost.php?p=5857527&postcount=513

 

Pozdrawiam.

http://images49.fotosik.pl/48/b15dcef712d56319.jpg


..."The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing"...

Opublikowano
Dodam tylko że zderzak od emki jest taki sam na wysokość jak standardowy a jedynie dokładka nieco obniża prześwit (może z 1 cm). Tzw trójkąty łączące zderzak z nadkolami pasują a trzeba wymienić nawiewy na tarcze na te od emki.
Opublikowano
Dodam tylko że zderzak od emki jest taki sam na wysokość jak standardowy a jedynie dokładka nieco obniża prześwit (może z 1 cm). Tzw trójkąty łączące zderzak z nadkolami pasują a trzeba wymienić nawiewy na tarcze na te od emki.

wloty na hamulce kosztuja ok 130 zł za komplet w ASO, dokładka pod zderzak 250zł ,

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Jest jeszcze pewna różnica, byćmoże mająca niewielkie znaczenie ale standardowy zderzak ma belkę z kompozytu a emka z aluminium. Z zewnątrz oczywiście nic później nie widać a pozostaje najwyżej różnica w wytrzymałości, natomiast co do wagi belek to jest podobna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.