Skocz do zawartości

BMW E61 530d 2008 LCI skretny xenon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam koledzy i kolezanki mam takie pytanie mianowicie chce wyczyscic soczewki w lampach i nie wiem jak sie do tego zabrac ;) Znalazlem na forum ze mozna wyjac soczewke w zwykłej lamnpie hmm ale co w moim przypadku czy da sie bez demontazu kloszy? Bardzo prosze o porade z góry dziekuje i pozdrawiam ;)
Opublikowano
Soczewki ze skrętnego xenonu nie wyciągniesz z lampy bez jej rozcinania. Pozostało Ci wyczyścić od tyłu wacikami czy tam jakaś delikatną szmatką na drucikach etc.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Cześć

 

Ostatnio po oględzinach auta tez zauważyłem ze mój prawy reflektor wymaga czyszczenia od wewnątrz i tez nie za bardzo wiem jak za to się zabrać. Mam Dynamic-Xenon

 

Zadzwoniłem do pewnej firmy co oferuje pełna regeneracje reflektora chcą 600zł stwierdzili po zdjęciach ze trzeba rozklejając reflektor i dopiero można czyścic.

 

Dołączę do pytania robił ktoś już taki zabieg ? Czy może istnieje inny sposób by usunąć brud z KLOSZA wewnątrz samemu jakimś domowym sposobem ?

 

Na moje oko soczewka xenonu jest OK a problem jest z kloszem ogólnie nieciekawie to wygląda.

Opublikowano

Mam polifta nieskretnego i udało mi się wymontować soczewkę.

Ale wcześniej wyczytałem gdzieś, że można zaszyć magnes w szmatkę z mikrofibry. I na jakimś sznurku "spuścić" magnes przez otwór od żarnika do środka klosza. I potem wykorzystując jakiś metalowy element wyczyścić klosz od wewnątrz i soczewkę od strony klosza. Albo odwrotnie, zaszyć metalowy element (np nakrętkę) i poruszać magnesem. Oczywiście wszystko z wyczuciem, wcześniej sprawdzić w innym miejscu czy magnes nie za mocno przyciąga.

Soczewkę od wewnątrz można wyczyścić poprzez otwór od żarnika.

Zostaje jeszcze odbłyśnik, ale chyba też da się pokombinować i dotrzeć do niego szmatką z mikrofibry. Ale delikatnie, żeby nie zniszczyć warstwy odbłyśnika. Chociaż w polifcie nie ma z tym problemu. Odbłyśnik jest odlewany i wartwa błyszcząca nie odchodzi.

Nie trzeba wcale dokładnie tego pucować. Wystarczy lekko przetrzeć nawet suchą szmatką.

Moje auto miało 8 lat i 280 kkm i wszędzie była delikatna, mleczna warstwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.