Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, z góry przepraszam za poziom nazwy tematu, ale mam takie pytanie odnośnie serii 3 (model F30).

Przesiadałem się z E46 318i i powiem tak.. Troszkę mi nie pasuje, że kierownica chodzi tak lekko. Da radę to jakoś "ustawić?" W opcjach czy cus?

Kiedyś miałem okazję pojechać nowym Oplem Mokka i była tam regulacja ciężkości kierownicy.. Na Trybie sport kierownica chodziła ciężej.. bardziej precyzyjnie.

A tutaj w F30 jest takie rozlazłe :D Zapewne glupie pytanie, więc sory :8) Wcześniej miałem 320d F30 jako auto zastępcze i tam kierownica chodziła tak samo, myślałem że w 335i przez wagę silnika, kierownica

bedzie chodziła troszkę inaczej, no ale niestety tak nie jest.

 

 

 

Drugie pytanko.

 

Jestem w trakcie zakupu opon zimowych czy musze zakupić nowe czujniki ciśnienia? (Mam sprawne w letnich)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

w e46 wspomaganie bylo hydrauliczne, w tym jest elektryczne i pewnie adaptacyjne. czym szybciej jedziesz tym bardziej jest oporne i precyzyjne.

 

a z tymi czujnikami to o co chodzi?

Opublikowano

Pewnie masz sportowy układ kierowniczy. W nim tak własnie jest. Im bardziej skręcisz tym jest ciezej, ale w środkowym położeniu jest dość lekko. Tryb sport mocno usztywnia kierownicę.

 

Jak wymieniasz same opony to nie musisz. Jak kupujesz drugi komplet felg z oponami zimowymi, to ważne żeby czujniki były i to odpowiednie bo są jesli sie nie mylę dwa rodzaje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.