Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Problem nastepujacy:znika plyn chlodniczy...

Auto bylo u mechanika..wymienili jeden przewod..po 700 km znowu zapalila sie kontrolka..

Gdzies wyczytalem,ze niesprawna “chlodniczka spalin”(jakos tak??)moze miec wplyw na znikanie plynu??

Druga sprawa...mam troche zasyfiona olejem i brudem pompe vacum??(tak sie to nazywa?)..

Czym moze byc to spowodowane i jakie beda objawy jej zlej pracy?

Dzieki

Opublikowano

U mnie podobna historia, tzn ubywa... Trochę. Kontrolki jeszcze sie nie zapalają ale raz na jakiś czas muszę dolać.

Brak wycieków, parametry silnika ok.,

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobrze oblukaj silnik. Czasami wyciek jest niewielki i dopiero pod ciśnieniem się ujawnia. A że silnik gorący to zaraz wyciek paruje. Zostaje tylko mały nalot w zależności jakiego koloru masz płyn. Z tego co wiem jak chłodniczka spalin jest uszkodzona to auto dymi z wydechu, albo masz spaliny w płynie, bo wkońcu to chłodniczka spalin.
Opublikowano

Wlasnie chodzi o to,ze auto sprawdzali 2 razy...

Za pierwszym nic nie widzieli...za 2 wymienili jeden przewod..

Auto jezdzi dobrze i ogolnie wszystko ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.