Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie ktoś zorientowany .

Wymienione uszczelniacze zaworów

Wymienione świece

Wymieniona odma

Wymieniony rozrząd

Wymieniona pompa podciśnieniowa (Vacuum)

Wymienione olej ,filtry

W piątek na dodatek będzie wymieniony dyfer

Auto 2005 rok przebieg 160tyś

A kopci z rury :?

Wydaje mi się że jest bardziej mułowaty .

Ktoś pomoże w temacie ?

Opublikowano

Sprawdź czujnik od valvetronika . Ten na górze pokrywy zaworowej obok wlewu oleju. Może puszcza ta uszczelka na nim i masz olej we wtyczce, wtedy może dawać złą mieszankę .

Dodatkowo proponował bym Ci zalać do baku jakiś specyfik z górnej półki. Ja stosuję Tunap 973 . U mnie 270k km na liczniku i po wymianie uszczelniaczy nic nie dymi ani nie bierze oleju .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Należałoby sprawdzić ciśnienie sprężania i jeśli wynik będzie negatywny wykonać tzw próbę olejową dla oceny pierścieni. Czy uszczelniacze były wymieniane bez zdejmowania głowicy? A czy przedtem nie był mułowaty. W tej wersji to tylko 128KM, zatem z zasady jest mało dynamiczny.
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.