Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nawet w opcji bieda wyjdzie prawie 2tysie ;) u mnie było wszystko prawie zrobione (nowy łańcuch , głowny slizg) przez poprzednika z mojej strony napinacz na maly lancuch , slizgi te male , regeneracja vanosa , uszczelki , klucze żeby odkrecic vanos , wypożyczenie blokad , trochę się zebralo i jak liczyłem prawie 2 tysie poszlo a za wiele nie zrobiłem ;)
Opublikowano

No myslalem o wymianie lqncuchow (3?) sizgow napinacza no i te vanosy, a co tam jeszcze

 

Dzis jeszcze sprawdzilem szczelnosc dolotu plakiem :mrgreen: wyglata na to ze lewego nie lapie

 

Aha ja jak kupuje nowe uszczelki to i tak daje reinza, wiem ze nie cieknie, bo bez tego to roznie bywa...

Jak wymienialem pod pokrywami to tez reinzik elegancko i sucho jak pieprz

Opublikowano

Zaworki zwrotne vanosow jeszcze warto wymienić.

No właśnie, uszczelki trochę kosztują, dlatego jak ktoś twierdzi ze zapłacił za rozrząd i vanosy 1000 albo 1500 z robotą to już sobie wyobrażam jak to zostało zrobione...

Opublikowano

Scarab sprawdzilem te vanos angles o ktorych mowiles i cos tam lataja jak sie doda gazu ale nienaiem czy dobrze

 

Jeszcze w tej ostatniej opcji podgladu tak jak na zdjeciu (zdjecie nie moje) wywala mi jeden cylinder poza skale i pokazuje sie tam wykrzyknik na wolnych obrotach jak tu- co ta opcja oznacza?

 

http://images.tinypic.pl/i/00934/hjn3hsle7tz5.jpeg

Opublikowano
ze wtrysk szrot :D jak chcesz zobaczyć jak powinna wygladac poprawna praca na live data co do vanosow mam nagrane na youtubie ze swojego silnika ;) tylko nie wiem czy mogę tu link wkleic
  • 2 tygodnie później...
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
Juz nue pamietam o co chodzilo, wymienilem cala instalacje lpg na nowa i zalozylem nowe lambdy, czek sie nie swieci ale lambdy stoja na 0.4V. Silnik chodzi rowno
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Dzień dobry.


Skoro już się przywitałem z szczęśliwym gronem posiadaczy e53 a w szczególności w wersji 4.4 m62tu , mam kilka pytań diagnostycznie istotnych.

Dotychczas serwisowałem tylko e30 z silnikami m20 albo jakieś inne zabytki, w m62 to już nie to samo i nie będę tego udowadniał :lol:


jakiego interfejs polecacie usb czy może RS232 (ja z tej epoki) mam kompa z xp jak i z windą 10. co szybciej odświeża itp?


Swoje 4.4 odbudowałem sam bo się mechanicy wypieli, części zbyt wiele nie wymieniłem poza uszczelkami. Rozrząd był nowy a vanosy zregenerowałem. Ogólnie to składanie po jakimś śpieszącym się papudraku z holandii (pozamieniane śruby/ pourywane gwinty niedokręcone śruby )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.