Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

 

Mam prośbę o interpretację wyników pracy auta w inpie.

Problem mam z mała mocą na niskich obrotach i spalaniem ponad 1-1.5 litr większym niż jakieś 2 lata temu.

 

Co do tej pory zrobiłem:

- zmiana wężyków podciśnienia (trochę sparciałę, ale chyba jeszcze nie puszczały...)

- zmiana zaworu podciśnienia

- wyczyszczenie egr (usyfiony)

- wymiana filtrów w odmie (trochę uwalone syfem)

- regeneracja pompy cr (ciekła)

- wywalenie klapek kolektora (ale nie wiem czy to ma związek)

- wymiana pompy progowej (stara pod obciążeniem spadała do ok 2bar)

- kilka dni temu regeneracja turbiny (po tym już lepiej, ale jeszcze nie to, co powinno być)

 

muszę kiedyś zrobić test przelewowy, ale nie wiem czy sam dam radę... :(

 

Wyniki na postoju...

http://i63.tinypic.com/nmerd5.png

http://i68.tinypic.com/rby5qb.png

http://i67.tinypic.com/mtxls7.png

http://i68.tinypic.com/xqexp1.png

http://i68.tinypic.com/p61zq.png

Opublikowano

Jeżeli na postoju (w Analogwerte 1) masz 3.60 mbar na pompie progowej to jest to zdecydowanie za mało. Powinno być 4 a nawet trochę powyżej 4.0 i pod obciążeniem nie powinno spadać poniżej 3.7-3.8.

Kwestia jaką pompę kupiłeś bo jak jakiś lichy zamiennik (nie sprawdzają się) to w tym upatrywalbym przyczyny.

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.