Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy w waszych autach z silnikiem n20 na postoju skrzynia biegów w pozycji P podczas dodawania gazu - wkręcaniu na obroty też czuć, że całe nadwozie pracuje - "trzęsie budą"?

Czy ten typ tak ma czy mam coś niesprawne? Czym może to być spowodowane?

Poduszki silnika wykluczam - wymienione profilaktycznie.

Dodam tylko, że nawet w e91 z silnikiem diesla n47 to trzęsienie nie jest tak wyczuwalne

Opublikowano
Czy w waszych autach z silnikiem n20 na postoju skrzynia biegów w pozycji P podczas dodawania gazu - wkręcaniu na obroty też czuć, że całe nadwozie pracuje - "trzęsie budą"?

Czy ten typ tak ma czy mam coś niesprawne? Czym może to być spowodowane?

Poduszki silnika wykluczam - wymienione profilaktycznie.

Dodam tylko, że nawet w e91 z silnikiem diesla n47 to trzęsienie nie jest tak wyczuwalne

Moim zdaniem to te auta tak mają, W trybie sport jest to jeszcze bardziej wyczuwalne.

Być moze tak się dzieje ponieważ silnik jest ułożony wzdłużnie, a nie poprzecznie

Opublikowano

chodzi mi o przygazówki gdy auto się nie porusza skrzynia w pozycji P.

Ktoś jeszcze mógłby coś w temacie powiedzieć?

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Ale o co Ci chodzi ? O to że auto rusza się na boki ? Tak ma być.
Opublikowano
dokładnie tak jak to nazwałeś. czuć to mocno jakby to jakiś wielki i ciężki silnik był... myślałem, że coś jest nie tak zwłaszcza, że w e91 n47 aż tak mocno tego nie czuć - jest to lepiej tłumione...
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Myślę że prędzej to wynika ze sporo mniejszej masy F30 20i od E91 20d.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.