Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich forumowiczow.

Mam pytanie jak w temacie a wiec co z tym rozrzadem?

Wymieniac czy nie??Moze tutaj udzielicie mi jednoznacznej odpowiedzi?Jak dotad spotykam sie ze sprzecznymi opiniami :? Raz slysze,ze wymieniac nie trzeba a innym razem,ze ok.100tys trzeba wymienic bo moze byc problem???Mam nadzieje,ze wreszcie beda konkrety :wink:

Moje autko to F11 535i 306km 94tys.przebiegu

 

Z gory dziekuje za Wasza pomoc

Edytowane przez GRABARZ82
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak a może nie...

przeczytaj jeszcze raz swój post i zastanów się kto i na podstawie jakich informacji ma Ci cokolwiek napisać :duh:

Opublikowano
Nie musisz wymieniać rozrządu przy przebiegu 100tyś km. W BMW masz łańcuch, a nie pasek. Wymieniasz go gdy już faktycznie hałasuje podczas jazdy. Spokojnie 500tyś możesz zrobić :D :o

Tak było może kiedyś jak wkładali porządne dwurzędowe łańcuchy, teraz wsadzają jakąś biżuterię i łańcuch już nie jest wieczny... jeśli jednak nie ma niepokojących objawów, a auto nie było upalane to raczej chyba nie ma co przesadzać... zawsze można podjechać dla świętego spokoju do jakiegoś warsztatu i niech ktoś osłucha lub podpiąć pod kompa i sprawdzić czy nie ma błędów...

Opublikowano

Nie poliglota, tylko obywatel szanujący swój język ojczysty.

Przecież takie błędy to jakaś masakra ;p

Wracając do tematu - ja mam u siebie obecnie około 170 kkm i żadnych, nawet najmniejszych odgłosów rozrządu nie słychać, a jeszcze nie był robiony (520d 184KM).

Owszem, podobno te łańcuchy nie są już takie mocne, ale dlaczego dziwisz się dla "pół bańki" dla rozrządu na łańcuchu? Mam też Jaga XJR z 94' i przy przebiegu chyba już 350 kkm jest jeszcze ok.

Opublikowano
Mówi się, że kiedyś maksymalną żywotność części samochodowych ustalał inżynier, teraz robi to księgowy... ;-) Śmieszne, ale jakże prawdziwe ;-/
Opublikowano

Koledzy. Rozrząd w n55 jest dość trwały. Łańcuch najczęściej wytrzymuje wiele. Ten sam łańcuch jest w wielu modelach benzynowych bmw. Częsta przypadłość silników z serii N to vanos i elektrozawory vanos. W zasadzie łańcucha się nie wymienia tylko vanos jak zaczyna siać błędami. Zresztą na vanosy jest akcja serwisowa na n55 dla pewnych roczników. Ja właśnie załapałem się w 135i.

A biorąc pod uwagę ze ten sam rozrząd jest w najnowszej m3 i m4 gdzie musi przenosić raczej mocniejsze traktowanie to raczej powinien należeć do tych mocniejszych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.