Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

Od kilku dni jestem posiadaczem BMW F21 w wersji 118i. Auto stoi na 17" felgach, prowadzi się pewnie, mimo, że bardzo miękko. Trochę nie podoba mi się dziura jaka jest między kołem a nadkolem, dlatego zastanawiam się nad obniżeniem zawieszenia poprzez zastosowanie innych sprężyn. Niestety nie znam się na mechanice za bardzo więc nie wiem, które elementy powinienem wymienić. Początkowo rozważałem wymianę samych sprężyn na Eibach Pro-Kit (koszt ~700zł), jednak nie wiem czy możliwe (i sensowne) jest stosowanie ich z fabrycznymi amortyzatorami. Później znalazłem kompletny zestaw Bilstein B12 ze sprężynami Eibach Pro-Kit, jednak nie wiem czy taki zestaw jest mi potrzebny (koszt ~3000zł). Czy ktoś z Was wykonywał tego typu modyfikacje? Które rozwiąznie sprawdzi się najlepiej?

Dodam tylko, że mój roczny przebieg to ok 7 tyś km rocznie; 90% miasto, 10% trasa.

 

 

Pytanie dodatkowe 1.

W ustawieniach trybu Sport, mam dwie opcje: "ustawienia podwozia" i "sterowanie silnikiem" - czy to oznacza, że auto wyposażone jest w adaptacyjne zawieszenie? czy może standardowe zawieszenie ma możliwość zmiennej charakterystyki w zależności od trybu? według nr VIN auto nie jest wyposażone w żaden specjalny rodzaj zawieszenia.

 

Pytanie dodatkowe 2.

Na tylnej osi mam opony o szerokości 245 a na przedniej 225. Czy to normalne zjawisko? czy może mieć to negatywne przełożenie na prowadzenie auta?

 

Pozdrawiam

Adam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.