Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Sprowadziłem moje bmw z Niemczech tam samochód stał około 1 miesiąca nie używany, do Polski przyjechał na lawecie ze względu na to ze był wyrejestrowany i mi było tak go łatwiej przywieść.

 

Generalnie z autem jest wszystko w porządku ładnie sie zbiera nic nie stuka nie puka :)

 

Jedyne co wymieniłem to uszczelkę pod pokrywą zaworów bo dość mocno się sączyła i kapała nawet na kolektor.

 

Mam ten samochód od tygodnia ale dopiero kilka razy nim jeździłem i zauważyłem pewien problem, otóż gdy samochód jest zimny z rana po odpaleniu wchodzi na wyższe obroty powyżej tysiąca i jest ok ale po kilku sekundach obroty zaczynają się zmniejszać i jak już są poniżej tysiąca słychać ze silnik wchodzi na niższe obroty i zaczynają falować i trochę trzęsie samochodem. jak dodam z 2-3 razy mocniej gazu stabilizuje się nie faluje i nie trzęsie, w linku filmik jak to wygląda.

Generalnie już po ustabilizowaniu się nie ma podczas jazdy żadnych złych objawów na światłach silnik pracuje równo nie czuć żadnych drgań.

 

https://drive.google.com/file/d/0B2CNCkP_mGgVaE9kNS1UNVY5b1E/view?usp=sharing

 

Samochód to BMW e90 318i 143km N43 Przebieg 168tys Udokumentowany przed Niemiecką Dekre.

 

Błędów żadnych komputer nie wywala jedyne to jest bła bo kończą się klocki hamulcowe.

 

 

Generalnie nie wiem czy nie jestem przewrażliwiony ale po odpaleniu mam wrażenie jak bym czół przez chwilę delikatny zapach benzyny (nie jestem na 100% przekonany może mam urojenia )

 

Panowie od czego mogą być takie objawy przejrzałem całe forum i przeraża mnie myśl o wtryskach...

 

Ale stricte podobnego problemu do mojego nigdzie nie znalazłem bo mój problem po dwóch trzech przygazowaniach na zimnym silniku znika...

 

Będę wdzięczny za waszą pomoc z góry dziękuje za wyrozumiałość

 

UPDATE

Panowie Dzisiaj zaraz po odpaleniu samochodu włączyłem automatycznie klimatyzacje i obroty nie falowały ale delikatnie przy zejściu z wyższych obrotów do tych 600-800 delikatnie przez 2-4 sek zatrzęsła karoseria. Po wyłączeniu klimy silnik pracuje cichutko i bez falowania i wstrząsów, mam nadzieje ze może to jakoś żuciu nowe światło na ta sprawę.

Już sam nie wiem może on jest po prostu zapchany po tym miesięcznym postoju na parkingu w Niemczech i trzeba to przepchać na obwodnicy ? bo tak jak pisałem zdarzyłem zrobić z 50 km po mieście jeżdżąc miedzy urzędami w celu zarejestrowania samochodu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Włączenie klimy podnosi trochę obroty biegu luzem stąd trochę lepsza praca. Wg mnie kończą się wtryskiwacze. Nierówna praca na zimno to klasyczny objaw. Jest wiele wątków na forum na ten temat. Tu masz duży wątek dla bliźniaczego silnika 6-cylindrowego (te same wtryskiwacze) - viewtopic.php?f=73&t=279778
Opublikowano
Witam, u mnie przyczyna telepania były wtryskiwacze wymieniłem najpierw "1" było jakiś czas ok później wracając z Holandii wszedł w tryb awaryjny (dobrze że miałem kompa z INPA) okazało się na parkingu że padł kolejny wtryskiwacz skasowałem błąd i przez następny 1000 km było dobrze do domu dojechałem. Ale zaraz kupiłem od razu 3 i jak na razie jest spokój. dodam że przed wtryskami wymieniałem 2 czujniki położenia wałków rozrządu świece i cewki. czasami na falujące obroty pomagało kasowanie adaptacji chyba przepustnicy (to co się robi pedałem gazu) możesz to sam zrobić. Spróbuj też wypalić kata po tym zabiegu też równiej pracował u siebie wypalam regularnie jak poziom osiągnie około 400 mg.
Opublikowano

Sinniore a ile Cię kosztował jeden wtyskiwacz ? I ile kosztuje ewentualna wymiana ?

Czy można na komputerze sprawdzić sprawność wtryskiwaczy ?

Opublikowano
Za wtryski płaciłem około 450 za sztukę ale nie w ASO bo tam cena z kosmosu ponad 1000zl!. wymieniałem i kodowałem sam prosta sprawa pod warunkiem że masz INPE i trochę zdolności manualnych. kupuj tylko nowe bo gdzieś się natknąłem na rzekomo regenerowane a w nich ponoć pada elektronika i nie da się regenerować. można na kompie to sprawdzić ale ja tego nie ogarniam pytałem na forum ale nikt jednoznacznie mi nie opisał gdzie tego szukać... jak będziesz się do tego zabierał sam to chętnie Ci opisze co i jak
Opublikowano

Ale 450 zł dałeś za 1 nowy wtrysk ?

 

Super jak będziesz mógł mi w razie czego pomoc to będzie super..bo nie wiem ile to jeszcze wytrzyma

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.