Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , próbowałem wyłączyć maty ponieważ wyświetla się błąd restraint systems , użyłem do tego NCSexpert zmieniłem wartości poprzez program bmw cooding tool FSW_PSW.MAN wyszukałem w nim SBE1_SBSR aktiv i zmieniłem na nicht_aktiv zaimportowałem nowy plik a następnie w ncs coding i coś tam się robiło przez chwile i wyskoczyło error in cabd i od tego momentu mam właśnie ten błąd Head unit not coded correctly. Pomoże ktoś mi to naprawić ?
Opublikowano
Dlaczego coś kodować, jeśli nie ma pojęcia . Wedlug fa zakodować ecu airbag i bedzie ok.

Po to żeby sie nauczyć ? ogólnie jeśli uwale to auto to nic się nie stanie .

Opublikowano

Problem wygląda następująco ponieważ jakieś tydzien temu zmieniałem moduł mpm i on nie był zakodowany i to może właśnie wiązać się z tym komunikatem.

W NCS gdy się łącze przez LMA pokazuje mi inny vin czemu tak jest ? w cas mam poprawny vin.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mówisz sam do siebie w tej chwili , dopóki nie będzie potwierdzenia w postaci zdjęć. Jak można o czymś mówić , jeśli nie jest jasne o jakim rowerze chodzi ? Szanuj innych przez pełny zestaw danych dla dyskusji.

MPM w ncs - w ogole osobny sterownik

Gdzie ty w E90 LMA znalazl ?

Opublikowano

Sorry nie napisałem o jaki model chodzi o e61 525i

CAS

http://i.imgur.com/7v6lav2.png

LMA

http://i.imgur.com/EhIMQXa.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W NCS gdy się łącze przez LMA pokazuje mi inny vin czemu tak jest ?

Wszystko jest w porządku.

Teraz - rozwiązać problem z SBSR . Jak - ja ci wyżej pisałem .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.