Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukając różnych rozwiązań umożliwiających zwiększenie mocy w moim aucie (bmw 20d b47 190KM) w sposob w miarę bezpieczny dla silnika oraz gwarancji na auto, przyszła mi myśl nastepująca:

gdyby kupić drugi sterownik do silnika i na nim wgrać program...

 

Po pierwsze - program byłby z tych tak zwanych niewidzialnych (patch sum kontrolnych)

Po drugie - punkt pierwszy nie miałby znaczenia, bo przed wizytą na serwisie przepiąłbym sterownik na oryginał

Po trzecie - tak przy okazji po przelożeniu oryginalnego sterownika (przed wizytą w ASO) nie byłoby na nim żadnych śladów "prucia"...

 

Teraz minusy tego rozwiązania:

jak sie zachowa auto po przywróceniu oryginala w miejsce klona? tj. co z przebiegiem auata i gdzie on się zapisuje? gdzie zapisują się logi pracy silnika?

jakie anomalie mogą mieć jeszcze miejsce przy takich kombinacjach ze sterownikiem - oryginał vs klon?

 

Czy serwis się zorientuje?

 

W przypadku zakupu używanego sterownika + program wyjdziemy na poziomie cenowym markowego boxa czyli jakieś 4-5 tys. zł....

 

Proszę o wasze uwagi w temacie powyższego...

 

 

P.S.

Dzis rozmawiałem z jednym z tunerów z Warszawy, który powiedziałam, że box jaki by nie był to daje mocna w d.... DPFowi...(tutaj program jest znacznie lepszy) ponadto BOXA podobno też można wyłapać jeśli się go szuka (tuner stwierdził, że wystarczy na to chwila)....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.