Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mój problem polega że auto długo kręci przed odpaleniem tak z 2-3s.

Sprawdziłem ciśnienie na listwie i jest 5 bar. Ale po wyłączeniu zapłonu spada do zera.

Czy tak powinno być?? Może dlatego cieżko pali bo pompa musi nabić ciśnienie.

Może ktoś pomoże ??

Opublikowano
ile km ? rok ? ktory silnik ? (N52 czy N53)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Błędy? Częstą przyczyną długiego "kręcenia" jest czujnik położenia walka rozrządu.

 

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jesli 5bar na listwie, to bankowo n52.

Rivasi jesze zapomniales zapytac ile bierze oleju..

 

Nie moze spasc do zera. Jesli spada natychmiast, to mozliwe ze i paliwo sie 'cofa' wtedy faktycznie troche zejdzie mu, zanim zaskoczy.

Jak zgasisz i zaraz odpalisz to tez czekasz 2-3sek?

Opublikowano

Jestem świeżo po rozkręcaniu pompy paliwa i tego czegoś co zwą zestawem filtra. Jest tam kilka zaworów zwrotnych i któryś Ci nie trzyma. Zdejmij kanapę i odkręć tę pokrywę za fotelem kierowcy. Masz tam wężyk paliwa. Dobrze jakbyś miał kawałek takiego samego żeby podmienić w dmuchać w niego. Jak uda się wpuścić tam powietrze to któryś zaworek nie trzyma. A jak będzie szczelne to może jakaś nieszczelność na listwie.

Ale pewnie coś w baku. Wtedy trzeba odkręcić wieczko za pasażerem i tam są wpięte wężyki z tego zestawu filtra. Wypinasz wszystkie i dopiero możesz wyciągnąć to co jest za fotelem kierowcy. Najprawdopodobniej nie trzyma Ci zaworek w regulatorze ciśnienia. Albo taki w trójniku z którego rozchodzą się wężyki do pompy i filtra. Czy da się to naprawić to nie wiem. Ale można szukać w miarę świeżej używki byle nie była zabrudzona. Ja kupiłem używkę i był w niej zepsuty zaworek w tym regulatorze i też paliwo spadało. Zamieniłem regulator na ten mój stary i jest ok. Jak nie trzyma zaworek w trójniku to gorzej bo to jest nierozbieralne. Ja rozciąłem dla ciekawości swój stary i jest tam sprężynka z małym walcem.

Podobno jest też zaworek w pompie ale tego jeszcze całkiem nie zbadałem.

 

http://s5.ifotos.pl/img/received1_aasphsr.jpg

http://s5.ifotos.pl/img/received1_aasphsn.jpg

Stara pompa z brudnym filterkiem i nowa pompa od N43

http://s2.ifotos.pl/img/IMG201704_aasphqp.jpg

Coś jakby wyskoczyło z zaczepów bo w nowej pompie jest płasko i równo na dole. Wygląda jakby tu też był zaworek. Ogólnie w starej pompie miałem pełno czarnego pyłku niewiadomo skąd :/

http://s2.ifotos.pl/img/IMG201704_aasphqs.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.