Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak w temacie, na dołkach i nierównościach niekiedy dość głośne skrzypienie i trzaski. To samo jest jak ręcznie naciskam na prawy tył samochodu. Przy naciskaniu amortyzacja wydaje się ok, ponieważ samochód wraca do swojego naturalnego położenia nie bujając się na boki, a zerkając na amortyzator - widzę, że jest cały zabłocony, zapiaszczony. Jakieś sugestie :?: Kiedyś mój znajomy mówił, że amortyzator mu trochę rdzewiał ( czy jakoś tak ), coś tam przeczyścił, przesmarował i nie nie skrzypiał, co o tym myślicie :?:

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano
Też stawiam na poduszkę - tym bardzie ze mam taki sam efekt (lewy tył) tylko bez skrzypienia a bałwany mam dobre - Febiego kosztują koło 39 PLN sztuka ale Bogea nie widziałem.
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
Dzięki za sugestie. Ale jak się dostać do góry amortyzatora na tyle? Przez bagażnik?

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano
Kanapę zdemontować i niestyt ale zeby wymienic poduszki trzeba wyjechać z całym amorem ze spręzyna.
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.