Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie polecam zamienników jeśli dużo jeździsz w trasy, nie słuchaj doradców, którzy powiedzą, że np. TEXTAR idzie na 1 montaż

wiec jest zajebissssty itp.

TEXTAR PRO czyli ten bardziej nawęglany również jest nieporozumieniem.

Zapomnij o ATE, BREMBO, FERODO, ZIMERMANN, TEXTAR na przód, nie zrobisz 5 tys km nie krzywiąc ich.

 

Na tył możesz założyć ewentualnie TEXTARy ale na przód musisz założyć Oryginalny zestaw.

 

Cena oryginału nie jest mała, dwie tarcze + klocki + czujnik + robocizna i 2000 PLN jak pstryknąć palcami... ale! na kilkadziesiąt tys. km

będziesz miał spokój, założysz zamiennik to zaraz piszczy, jak się nagrzeje to czujesz jakbyś nie miał w ogóle hamulców i dźwięk podobny

do hamowania pociągu.

 

REASUMUJĄC.

 

Jeśli robisz dużo km na trasie typu autostrada gdzie często z 200 km/h musisz się zhamować do 50-70 km/h

a czasem nawet wręcz do zera to Oryginał jest obowiązkiem (przód), niestety... E65 więc cena może odstraszyć.

Jeśli jeździsz bo sobie jeździsz... po mieście, czasem w trasę i jeśli nie przekraczasz tych 140 km/h to możesz próbować

założyć TEXTARa PRO ale... przed założeniem niech sprawdzą Ci czy tarcza nie jest krzywa PONIEWAŻ...

w 7/10 przypadków tarcze nowe są krzywe!!!! Paranoja ale tak jest. Jeśli masz znajomego w AUTO-EURO to Ci TO potwierdzi.

 

Użytkuję E65 robiąc ok. 60 tys. km rocznie, znam ten wóz aż za bardzo, wiem kiedy możesz założyć zamiennik a kiedy nie wolno nawet

myśleć o tym, dodatkowo przed założeniem hamulców sprawdź piasty dla 100% pewności czy nie będzie bicia bo tarcza może być ok

ale piasta już niekoniecznie.

W razie "W" pytaj śmiało.

Opublikowano

Co do hamulców to dużo zależy od tego jaki masz styl jazdy, jeśli lubisz sobie przycisnąć to w 730d jest jakiś mały hebelek i rozważyłbym przejście na większe tarcze 348/345 jeździłem na takim zestawie w e66 750li więc kawał ciężkiego żelastwa i dawało to radę może nie był to poziom m5 ale faktycznie to hamowało :cool2:

Tarcze miałem wrzucone zimmermann i klocki ebc black stuff aktualnie tarcze zużyte tak że przód i tył po 1mm zostało i żadnego bicia, w przyszłym tygodniu przechodzę na zestaw z m5 tj tarcze pływające i też wrzucam zimmermanny i ebc

Opublikowano
Koledzy maja racje. Ciezkie auto i moc. Jedno awaryjne hamowanie i pedał hamulca masuje pozniej nogi. Zawsze zakładam ceramiki. Sa drozsze ale niezawodne...jezeli kupisz z firmy ate albo trw z ceramicznymi klockami bedziesz zadowolony. Sa to firmy ktore orginalnie "daja" do bmw.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.