Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie mogę skasować inspekcji olejowej. Znalazłem siudemkę wziąłem żarówkę z 2 kabelkami jeden do siudemki przez żarówkę drugi do minusa akumulatora. Przekręciłem kluczyk i [BAD]. Po takiej zabawie zginęły mi wolne obrotyi zachął kopcić jak jak autobus PKSu. Wystraszyłem się troche, ale odłaczyłem akumulator i po ponownym podłączeniu było juz ok, ale inspekcja jak się świeciła tak się świeci.
Opublikowano
Nie może to być oczywiście żarówka 100W, bo przy ewentualnym zwarciu prędzej zaświeci kabelek niż ona, tylko np. żaróweczka od postojówek 12V 5W.
Opublikowano
Wejdz na "przydatne linki" na tym forum i na dole strony dokladnie masz opisane co i jak robic. Bardzo to jest dobra pomoc. Powodzenia.
Opublikowano

ja mialem ten sam problem. kombinowalem jak nie wiem co. pojechalem nawet do kolegi co kasuje od lat i tez nic. okazalo sie ze te wtyki byly zasniedziale mimo ze wygladalu ok. chwila skrobania i sie sasowala :)

ja za to mam inny dziwny prolblem bo przejechalem 5 tys od wymiany a zgasla mi dopiero pierwsza lampak z wymiany oleju. czy to dobrze? od czego zalezy jak szybko gasna?

Tłumaczenia: niemiecki, hiszpański, włoski.

Pozdrawiam

Grzesiek

http://img53.imageshack.us/img53/3782/pict6529panoramaresize8pl.jpg

  • 3 lata później...
Opublikowano

Chodzi o takie gniazdo, może ono być w różnych miejscach ważne by tak wyglądało:

 

http://img10.imageshack.us/img10/2232/bmw316e36enginebay2.th.jpg

 

A co do kolegi który nie może skasować, albo zaśniedziałe piny, musisz mieć zamknięte drzwi (nie na klucz), na początku włączasz zapłon (nie odpalasz auta!) i wtedy łączysz piny 7 i 19 (bądź 7 i masa pojazdu), czekasz z 15 sekund, potem jeszcze raz żeby skasować olej, inspekcje, oraz zegarek od płynu hamulcowego.

Opublikowano
a wiec tak, u mnie to jest to gniazdo przy miarce oleju, skasowałem ale tylko w sposób taki ze odpaliłem silnik, podłączyłem 7 na minus i czekałem około 20 sekund , potem odłączyłem minus i zgasiłem silnik, po ponownym przekreceniu stacyjki juz wszystko było ok.teraz został mi tylko problem z szybami które sie niechca otwierać
Opublikowano
z tymi drzwiami to nie we wszystkich modelach, w tych bardziej zelektryzowanych moze i tak...ja u siebie usuwam zwykłym kabelkiem...nie ma żadnych zwarć...ale lepiej sie zabezpieczyć niz miało by sie coś zjarać... :mad2:
Opublikowano
ja miałem otwatre i skasowałem, od czego to zalezy ze niby takie same samochody a kazdemu inaczej reaguje

 

Są chyba różne moduły komfortu, sterowania centralnym itp i stąd to się może bierze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.