Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,, problem jest taki.. z nawiewów raz leci ciepło raz zimno ,, wczesniej były tez takie cyrki ,, ale za bardzo nie zwracałem uwagi az do dzis gdy jechałem w dalasza trase,,

 

ale do rzeczy... na klimatroniku ustawiona temp np 22 stopnie, jadac ze stała predkoscia obojetnie jaką czy 60 czy 130 km/h z nawiewów leci ciepłe powietrze ale gdy zaczynam przyspieszac wiadomo obroty silnika wzrastaja i z nawiewów zaczyna leciec zimno :x :evil: uzyskam predkosc jaką chciałem , jade spokojnie równo i znowu leci ciepłe,, - zjechałem na parking auto pracuje na wolnych obrotach leci ciepłe, dodaje gazu np na 3tys obr zaczyna leciec zimne i po krótkiej chwili utrzymywania na 3 tys obr znowu leci ciepłe,,,,

-- wskazówka od temp nie reaguje cały czas jest w pionie,,

-- auto nagrzewa sie normalnie,, w te mrozy po przejechaniu 3-4 km wskazówka w pionie,

--nie jest zapowietrzone..chyba... po odkreceniu odpowietrznika tej srubki nie leci powietrze

--poziom płynu w normie,

--termostat org na 105*c czy jakos tak,,

 

masakra jedno zrobisz problem z nastepnymm ,, podpowie ktos od czego zacząc

Opublikowano
Obstawiałbym jednak zapowietrzony układ, kiedyś tak miałem w e36 2.0 benzyna. Musiałem odkręcić odpowietrznik, korek od zbiorniczka i kombinować, trwało to ok 20 minut ale poszło. Myślę że powinieneś zrobić to samo, oczywiście włączyć ogrzewanie na maksa i trzymać silnik trochę na obrotach. Moim zdaniem trochę za szybko nagrzewa Ci się silnik w tych temperaturach, co by także wskazywało na zapowietrzony układ.

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Opublikowano
Ja jeżdżę na teście 7 odkąd pompa wody wystrzeliła mi w kosmos, nie pamiętam dokładnie przy jakiej temp wskazówka stoi w pionie, ale po 2-3km schodzi dopiero z niebieskiego pola, natomiast do 90 stopni wg testu 7 potrzebuje zdecydowanie więcej. Termostat mam wymieniony na 85 stopni, max temp jaką teraz osiąga silnik to 93 stopnie.
Opublikowano

niech ktos mnie poprawi jesli zle pisze,,

 

odpowietrzanie 4.4...

 

luzujemy odpowietrznik na zbiorniczku

przekrecamy kluczyk tak aby zapaliły sie kontrolki

dmuchawa na minimum

temperature ustawiamy na 32 stopnie

lejemy płyn az pokarze sie w odpowietrzniku

zakrecamy odpowietrznik

nakładamy korek od zbiorniczka ,ale nie zakrecamy

odpalamy auta na 1-2 minute

kilka razy przegazowujemy na ok 3 tys obroty

dokrecamy korek od zbiorniczka

luzujemy odpowietrznik aby sprawdzic czy nie ma powietrza

jak nie ma to koniec,

 

????

Opublikowano

ja dzis przy -10 mialem pion przy 4 kilometrach. Tyle ze ja czekam na postoju 5 min az plyn osiagnie 30 stopni (bo wtedy szybko sie przelacza na podtlenek biedoty :mrgreen: ) czyli krancowka niebieskiego pola

pion z tego co pamietam juz chyba przy 70 jest

 

 

ja cale zycie w beemkach robie tak i zawsze bylo dobrze.

 

rozgrzewam silnik do 90

ogrzewanie dmuchanie na max

odpowietrznik luzuje az poleci plyn

troche gazuu :mrgreen:

ogolnie warto w aucie miec ze 2 te plastikowe korki odpowietrznika, kosztuja 1 zl a zdarzylo mi sie 2 razy ze wyjebalo go w trasie (plastik, mozna przeciagnac przy odkrecaniu)

znajomy kiedys twierdzil ze najlepiej odpowietrza sie luzujac waz co idzie do chlodnicy :duh: :lol: :mrgreen: ze 35 litrow plynu poszlo w ziemie zanim zrozumial ze nie tedy droga :mrgreen: :mrgreen:

 

zakrecam i malina

Opublikowano
raczej to nie jest przyczyna zapowietrzenia układu,,,, nic nie robiłem od wczoraj przy aucie, dzis zrobiłem 150 km , na jakims tam odcinku drogi ustawiłem 32*C , i wszelkie niedomagania znikły. czy mocno przyspieszałem czy na postoju wkrecałem go na obroty to cały czas leciało ciepło, i pytanie czy cała elektornikie która jest odpowiedzilna za grzanie w aucie da sie sprawdzic przez komp?? ??
Opublikowano
Ja bym obstawiał na dodatkową pompe wspomagania małego obiegu tą elektryczna mam to samo teraz tyle ze mi na wolnych obrotach nie grzeje
BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)
Opublikowano
gdzie ta pmpa sie znajduje? albi jakis jej nr mozesz podac.? lub foto

 

Pompa znajduje sie pod prawa lampa stojac przodem do autka a tu masz fotke:

https://www.google.pl/search?q=dodatkowa+pompa+wody+bmw&client=ms-android-om-lge&prmd=inv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiPjeSwlbvRAhXdN1AKHbcoB0AQ_AUIBygB&biw=360&bih=520&dpr=2#imgrc=eXPQTuTBFOJYHM%3A

BMW X5 E53 4,4i V8(286KM)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.