Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Dzisiaj spadło u mnie trochę śniegu i postanowiłem troszkę pośmigac po śniegu i jak zrobiłem parę tzw. Esek to zapalił mi się check engine, od czego mógł się on zapalić, auto było. Kręcone tak do 3tys i na wyłączonej kontroli trakcji, dodam, że auto chodzi jak wcześniej nic się nie zmieniło w pracy silnika.

Z góry dziękuję za pomoc :)

Edytowane przez Misztalak
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moje BMW: E46 316i 1999
zrobiłem parę tzw. Esek
:duh:

 

Na śniegu to eski i rowerem porobisz. Spróbuj to samo zrobić na suchej nawierzchni.

W twoim przypadku to pewnie kwestia spalin.

Opublikowano
Niech pierwszy rzuci kamieniem ten co nie bawił się nigdy na śniegu w podobny sposób. Jest zima śnieg trzeba korzystać. Najważniejsze to z głową a nie każdy ma taki motor co pozwoli mu na zabawy po suchym więc dlaczego miałby w zimę się nie pobawić skoro ma tylny napęd ? Dodatkowo jeżeli poćwiczy w bezpiecznej strefie to w razie "W" wie mniej więcej jak ma się zachować. Więc jak zwykle błyskotliwy komentarz. :cool2: Żeś mu powiedział... Kwestia spalin... Pewnie jak tyłem rzucał to silnik się nawdychał ? Może być kwestia wszystkiego z resztą nawet kręcenie wyżej nie powinno mieć jakichś negatywnych skutków. Niech sprawdzi błędy bo co tu innego można poradzić oprócz jak zwykle szyderczych komentarzy kolegi bary_kent. :duh:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Misztalak skąd jesteś? Może ktoś z okolicy poratuje i podepnie Twoje auto. Nie jedź do elektromechanika, bo nic konkretnego nie powie albo strzeli, że np sonda, bo taki błąd będzie..a taki wyskoczy jak będzie zła mieszanka a powodem może być coś innego.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Dodam że wcześniej miałem wymieniana sondę bo również palił się check i po wymianie problem dlawienia się na wolnych obrotach i przerywania od czasu do czasu znikł na jakiś czas i po pewnym czasie znowu powrócił ale check się nie palił dopiero teraz się zapalił, to możliwe że po około 1msc się zapalił od sondy?

Jestem z Łodzi :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewnie wymieniałeś sondę, bo był jej błąd..Ale to nie ona jest przyczyną problemów z autem. Nie ma co gdybać, diagnostyka podczas jazdy i będzie jasność. Do Łodzi mam 200km więc musiałbym mieć silną motywację żeby tyle jechać..Nie bywasz we Wrocławiu?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Właśnie oto chodzi, że nie koniecznie..Nie zawsze pomaga wymiana elementu, na który wskazuje błąd, przeważnie trzeba przeanalizować live data a to mało kto potrafi.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.