Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie.

Próbowałam znaleźć na forum ale to co znalazłam nie za bardzo mi wyjaśnia mój problem.

Byłam dzisiaj podłączyć kompa pod moje auto i wyskoczyło mi parę błędów:

-2A2C -regulacja mieszanki 2, nieciągły

-29CF -cylinder 3 z wypadaniem zapłonu, nieciągły

-29D0 -cylinder 4 z wypadaniem zapłonu, nieciągły

-30E9 -katalizator tlenku azotu, zużycie, nieciągły

Dodam, iż wymieniłam 4 dni temu cewkę na 3 cylindrze, bo po podłączeniu kompa wyskoczył mi błąd wypadania zapłonu. Dzisiaj byłam skasować ten błąd i chyba w nagrodę wyskoczyło mi więcej błędów. W 2013 roku był wymieniany sensor nox, z tego co widzę z papierów po poprzednim właścicielu. Wtedy wyskoczył błąd 2B05.

Auto rano po odpaleniu trochę szaleje na obrotach. Nie dużo ale wkurza mnie to niemiłosiernie. No i teraz te błędy...

Panowie liczę na Waszą pomoc i z góry dziękuję

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po sensorze NOX rozpoznaję, że to N53 ;).

 

Jeszcze wtrysków nie wymieniaj, oddaj auto komuś kto się zna, pokasuje adaptacje, adaptacje NOX itd. Jeśli nic nie pomoże to pozamieniajcie wtryski miejscami, ale również w obecności kogoś kto się zna!

Jak już wyciągniecie wtryski to zobaczcie jakie mają numery, aby określić który to rev. Ostatnie są najlepsze, poprawione. Dobrze byłoby wiedzieć kiedy były wymieniane wtryski, trzeba szukać DRAY'a - on sprawdza historie serwisowe.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano (edytowane)

Tylko gdzie ja tu w Anglii znajdę fachowca od wtrysków. Chyba na palcach jednej ręki można ich policzyć i to w całej Anglii. Mam taką cichą nadzieję, że to jednak nie wtryski. Gdy niedawno wymieniałam świece to nie były okopcone. Sprawdzę jeszcze sterownik od świec i te wszystkie badziewia od podciśnienia.

Dzięki chłopaki za odpowiedzi

Edytowane przez dagmara312
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wystarczy, ze ma ISTĘ. Nie musi sie znac na wtryskach. W zasadzie moglabys sama sobie ISTĘ zainstalowac, przyda sie, zwlaszcza jesli do okola nie ma nikogo...

Bo w przypadku jednego z moich N53 objawy byly identyczne a rozwiazanie programowe.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Odświeżam temat, bo może komuś się przyda. Po wymianie świec przyszła kolej na cewki. I myślałam, ze na tym się skończy, bo okazało się, że miały niezłe przebicia. Wszystkie wymieniłam od razu na delphi kupione w serwisie. Ale niestety nie skończyło się na tym. Okazało się, że to jednak wtryski. Nie będę się tu rozpisywać jakie który miał parametry. Jeden przelewał, inny nie dolewał. Ale tak naprawdę i tak wszystkie idą do wymiany bo prawdziwe parametry mogłabym tylko sprawdzić na specjalistycznej "maszynce" Wszystkie jutro wyciągam i wysyłam do regeneracji. Znalazłam sensownego fachowca. Nie będę ich musiała nawet kodować. Muszę tylko pospisywać, który gdzie siedzi. Jeśli nic z tego nie wyjdzie pozostaje mi kupić nowe. I tu w sumie mam do Was pytanie. Mam na swoim kompie IMPE ale chyba starą wersję, bo nie łączy się z moim autem. Kupiliśmy tą IMPE jak mieliśmy kiedyś e46. Więc pytanie moje jest na jakim programie mogę zakodować nowe wtryski (jak mi przyjdzie je kupić nie daj Bóg)? I czy można ewentualnie taki program skądś wytargać za małe pieniądze. Pozdrawiam
Opublikowano
Zapomnij o regeneracji bo i tak z tego nic nie będzie . Mówię z doświadczenia . Kodowanie wtrysków kosztuje w BMW w DE 35 € wiec u ciebie tez nie będzie to kosztować majątku
Opublikowano
Krótko i na temat bo nie ma opcji regeneracji wtrysków w naszych benzynkach . To tak hak byś chciała regenerować cewki . Chcesz cieszyć się jazda wymień wtryski na nowe
Opublikowano

Jest mozliwosc czyszczenia wtryskiwaczy piezo w silnikach serii N, ale

ja jeszcze nie znam nikogo kto predzej czy pozniej nie byl zmuszony do kupna nowego setu czy to do 4cyl. czy do 6cyl. silnika. Takze lekarstwo na krotka mete.

index 11 - to jest ostatnia wersja wtryskiwaczy.

koledze @wiacekjacek chodzilo zapewne o sens ekonomiczny. Niektorzy nawet nie wiedza ze im wtrysk/ki leja. Czesto juz jest za pozno a silnik zaczyna brac olej. Taki juz urok GDI

Moim zdaniem zalecam @dagmara312 wymiane 6-ciu, szkoda kasy na rewitalizacje.

N57
Opublikowano

Witam.

Wtryski wymienione na nowe. Doszłam jednak do wniosku, że tak będzie najlepiej. Przyjdzie mi robić nadgodziny do końca roku i tyle.

Mam teraz pytanie odnośnie kodowania. Czy mogę autem jeździć na tyle, żeby dojechać na kodowanie do kogoś bez obawy, że coś "pierdnie". Czy raczej lepiej będzie jak ktoś przyjedzie do mnie? Nie jeździłam autem ponad tydzień i szlak mnie już trafia.

Z góry dzięki za odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.