Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

I jak ta skrzynia :?: :!:

Kiepsko by bylo zeby temat sie tak po prostu urwal. MOze komus sie przyda to info kiedys.

Opublikowano
Poki co za bardzo poprawy nie ma, przejechalem jakies 1000 km z tym ze wiekszosc po autostradzie i nie wiem czy olej pracuje w skrzyni tak samo jak jedzie sie praktycznie ciagle jednym biegiem, a jazdą po miescie i ciagla zmiana biegow. Jakas delikatna poprawa moze jest a moze to przez mrozy na podworku skrzynia chodzi inaczej. Ale bede dalej obserwowal i zamieszczal info dla potomnych :)
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
No niestety chyba pojdzie do regeneracji ;/ nie ma poprawy. Przy tym chyba od razu zmienie sprzeglo, czasem jest problem z wrzuceniem wstecznego po postoju i jedynki.
Opublikowano
To i koo dwumasowe tez by sie przydalo. Jak robic to robic tak zeby nie poprawiac. Mnie czeka ta robota. Sprzeglo OK - dwumasa niekoniecznie i halasuje...
Opublikowano
Koło oczywiscie tez pojdzie do wymiany jak juz bede robil. U mnie nic nie stuka, zadnych dziwnych odglosow. Moze sprzeglo, dwumas jeszcze dobre. Nie wiem. Orientowales sie w kosztach juz?
Opublikowano

koszty sa straszne :cry2:

£550 czesci i £150-£200 robocizna. W Polsce czesci podobnie tylko mniej za wymiane pewnie bedzie.

Koło Luk 2200 zł + sprzęgło Sachs 760 zł do tego olej do skrzyni?

Opublikowano
Tu w niemczech znalazlem kolo sasch za ok 330E i sprzeglo sasch 136E a luk 139E. Takze widze troche taniej. Ale moze inny silnik masz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.