Skocz do zawartości

Bmw e61 535d 2004 r cieżko pali na zimnym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich mam pewien problem Samochód to Bmw e61 535 d z 2004 roku od czas gdy się zrobiło chłodniej samochód zaczął

gorzej palić np. z rana odpali normalnie 2 sek. i zgaśnie tak 5-8 razy i potem chodzi

na ciepłym silniku pali normalnie

czy takie objawy może robić zepsuty sterownik świec żarowych??

pozdrawiam

Opublikowano

Naprawdę nikt nic nie wie?

Wymieniłem przepustnice bo była zepsuta ale to nic nie dało

Czy zepsuty sterownik świec może dawać takie objawy?

Opublikowano
mialem ten sam problem winowajca okazal sie sterownik swiec wiec wymienilem sterownik razem ze swiecami. Co do check engine mam z tym ten sam problem. Czyscilem egr i nic . Niedlogo bede w kraju wymienie na nowy egr i do zmiany mam kolektor wydechowy ktory juz czeka w polsce. Moje auto 530d m lekko podrobione
Opublikowano

Chcesz wymieniać po kolei wszystko co Ci tutaj napiszemy? Nie żartuj sobie. Ja myślę, że cały silnik trzeba wymienić! :D

A tak poważnie, jak sam nie masz możliwości, podjedź gdzieś na kompa. Inaczej to nie ma większego sensu.

Opublikowano
U mnie w 535d tez miałem zepsuty sterownik świec ale objaw był taki ze nierówno pracował przez okolo 5s ale zawsze zapalał i nigdy nie zgasł.
Opublikowano
Nie tak dawno jeden kolega tez miał problemy z odpaleniem na zimnym ,okazało ze miał niskie ciśnienie na cylindrach,jak już pisałem bez diagnostyki kompem sie nie obejdzie.
Opublikowano

Jestem w takcie wymiany świec 4 w ogóle nie grzały 2 sprawne

Zdążyłem już zamówić sterownik możliwe że bez potrzeby

Jutro wymienię wszystko i zobaczymy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Często są takie objawy gdy dpf jest zapchany.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Dziś po wymianie świec i sterownika objawy ustąpiły

Pali już normalnie

Prawdopodobnie świece były winowajcą tylko 2 były sprawne

Możliwe że zapchany dpf daje podobne objawy ale samochód w lecie palił normalnie dopiero jak się zimno zrobiło to zaczął źle palic.

Opublikowano
Dziś po wymianie świec i sterownika objawy ustąpiły

Pali już normalnie

Prawdopodobnie świece były winowajcą tylko 2 były sprawne

Możliwe że zapchany dpf daje podobne objawy ale samochód w lecie palił normalnie dopiero jak się zimno zrobiło to zaczął źle palic.

Ja mialem 1 sprawna i palil normalnie, jedynie tak jak u kolegi wyzej przez ok 5 sek chodzil nierowno ale na pewno nie gasl

Opublikowano

Witam,

 

Podepne sie pod temat - nieopatrznie zalozylem wczesniej nowy bo tego watku jakos nie znalazlem, ale na szczesnie moderatorzy naprowadzili mnie na wlasciwa droge, za co serdecznie dziekuje ;)

 

U mnie problem jest taki ze swiece sa nowe, w silniku nie ma zadnych bledow, korekcje wtryskow sa -0.54 do +0.62, cisnienie CR INPA pakazuje takie same dla SOll i IST, a pomimo tego auto ciezko odpala jak postoji przez noc na dworze i przez okolo min chodzi bardzo nierowno, do tego jeszcze w tym czasie leci z rury siwy dym. Dziwne jest tez to, ze pomimo ze daje mu pare minut zeby pogrzal swiece (trzymam na zaplonie), to podczas uruchamiania zapala sie na chwile kontrlka swiec, ale nie pali sie wczensiej, na zaplonie. Latem problemu nie bylo i jak stoji w garazu gdzie jest 16st tez jest OK, ale juz na dworze przy +5st potrafi narobic mi wstydu.

 

Bede wdzieczny za podpowiedzi jak zdiagnozowac przyczyne problemu.

 

Pozdrawiam

Rafal

Opublikowano
Witam. Pozwolę sobie odświeżyć temat. W moim 520D mam podobny problem. W tamtym roku auto ciężko zapalało lub wcale. Wymieniłem wszystkie świece i sterownik świec i przeszło. W tym roku brat pożyczył auto w góry i przy tem w nocy -7 w dzień -3 odpalało i gasło kilka razy jak odpaliło to nierówno pracował silnik. Po podłączeniu do kompa wszystkie świece ok sterownik ok. EGR czyszczony miesiąc temu DPF ok. Jedynie co to na kompie wykazało że na przepływomierzu temperatura zasysanego powietrza wykazuję -50 stopni a wymieniałem go we wrześniu i zaadaptowałem (Bosch). Obecnie auto przy temp. w okolicach zera odpala ale nie tak jak powinno. Nie ma kopa. Czy ktoś miał podobny problem???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.