Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
CZesc. Moj wujek mia BMW e36 318i '94r m43(na lancuszku juz)-laleczka, mial udezenie i troche mu sie przod splaszczyl...mial do wymiany zdezak, maske chlodnice i filtr. Sprawa jest taka, ze brat cioteczny(dobry blacharz) zrobil wszystko, wlal plyn do chlodnicy a tu zonk, zaczelo cieknac z jakiejs rurki co jest przy bloku silnika( u mnie patrzylem a mam 316i m40:( to jest taka plastikowa co dochodzi do niej szlaufik ze zbiorniczka wyrownawczego) powiedzial, ze trzeba wymienic to bo silnik szlag trafi, trzeba rozpolowic silnik .. Jak ktos sie orientuje to powiedzcie jakie moga byc koszta teakiej wymiany i jak fachowo sie ta czesc nazywa i ile PLN-ow trzeba za nia zaplacic??
BrillaNtrot- MałY DiabeŁ ::--::
Opublikowano

Czesc

Prawdopodobnie chodzi o krociec plastikowy znajdujacy sie pod kolektorem dolotowym/widac jak sie zdejmie kolektor/.

ostatnio go wymienialem ,bo byly polamane podejscia.

Koszt do M 40 to 47.pln plus oring,ktory wchodzi do bloku 4 pln.

Wymiana w miare prosta.

pozdrawiam

Fajnie miec blacharza w rodzinie :P

Opublikowano
No ale tu chodzi o silnik m43 na lancuszku a nie o m40..cena chyba powinna byc podobna.. Trzeba silnik wybebeszac??
BrillaNtrot- MałY DiabeŁ ::--::
Opublikowano
Niczego nie trzeba rozpoławiać, ten króciec wchodzi do bloku na wcisk (oring) i dodatkowo jest zabezpieczony śrubką.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.