Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem w BMW 650i 2007 rok na zimnym silniku trzęsie budą przez jakieś 10 minut póki się nie rozgrzeje. Po rozgrzaniu jest wszystko ok- pracuje idealnie. Wymienione świece, cewki sprawdzone i problem nie ustaje.
Opublikowano
masz pewnosc ze to wypadanie zaplonu? podlaczyles inpe sprawdzales prace cylindrow nie ma zadnych bledow ??

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
jeżeli wypadałby zapłon na pewno prędzej czy później wyrzuciło by Ci Check Engine. Sprawdz błędy, wtedy może coś poradzimy
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Typowy nowy szukający rozwiązania, a jak sam rozwiązał to już nie napisze co i jak :roll: Wnioskuję po dacie. Mam podobne objawy, z tym, że wypadanie zapłonu jest na 7 i 3cim wylindrze. Po wymianie cewek nic się nie zmieniło. Czyli nie cewki. Delikatnie odbiegają od normy parametry, wspomnę tylko, że mam gaz i na gacie i benzynie jest "inny zapłon' z tym, że to normalne inne paliwo i tyle. Jednak objawy dosłownie mam takie, że kiedy samochód trzyma 500obr. na biegu jałowym minimalnie one falują, jest 500-550 ciagle tak sobie skacze wskazówka. To czuć jak by czasami chcial przygasnąć, z tym, że obroty nie spadają a objawia się to takim "nadmiernym szarpaniem bardzo lekkim" jak by wlasnie obrotów miał niewystaczająco. Cięzko to wytlumaczyc, ale mam nadzieje, ze rozumiecie ;) Jakies sugestie ? Jeszcze check nie wyskoczyl, ale slyszalem, ze jak wyskoczy to glowica do zwalania i cos przy valvetronicach do roboty jest. :duh:

 

Pozdrowioka.

Opublikowano
U mnie to samo. Podejrzewam że to jakaś usterka Valvetronica. Mój mechanik nie chce tego ruszać do momentu kiedy nie rozwiąże problemu uszczelniaczy.
Opublikowano

Panowie,

dzieje się tak na ciepłym czy na zimnym? czy nie ma znaczenia? Jakie przebiegi w autach?

Jeżeli macie inpę to na "dzień dobry" zresetowałbym adaptacje silnika. Jeżeli macie dostęp do DIS/ISTA to zrobiłbym również ponowną adaptację valvetronic.

Najprosćiej zacząć od tego :cool2:

Opublikowano
U mnie był taki problem jak z ciepłego garażu wyjeżdżałem na mróz , ale po nagrzaniu silnika szarpanie i falowanie ustępowało komp pokazywał błąd termostatu. Zobaczymy w tym roku jak przyjdą mrozy. Latem nic takiego się nie działo.

"Gdyby Bóg popierał przedni napęd chodzilibyśmy na rękach"

Moja Szóstka :)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=136&t=290385#p2162628

Moja Jedynka :)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=298795

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

U mnie podobna sytuacja ale przy wyższych obrotach no i raczej nie na zimnym silniku bo wtedy nie butuję.

Zapłon wypadał na 2 bądź 3 cylindrach.

A zaczęło się po odebraniu auta po naprawie uszczelek pod deklami..

Pewnie przypadek i następstwo nieszczęśliwych zdarzeń jakby rozstanie z autem na 10 dni to było mało.

Wymienione 2 cewki to wypadło na innych.

Poprawił mechanik styki czy piny przy cewkach i parę dni było ok.

Sytuacja wczoraj znowu się powtórzyła no i chyba trzeba wymienić resztę cewek bo są w aucie od nowości.

W poniedziałek zobaczę co komp pokaże. Komunikat dotyczył przeładowania i możliwości uszkodzenia katalizatora więc możliwe że się zapchał no ale to już ktoś mądrzejszy ode mnie będzie sprawdzał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.