Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Chciałbym się od was dowiedzieć jak wygląda wymiana świec w moim bmw, czy potrzebny jest jakiś konkretny klucz do świec, co trzeba zdemontować aby się do nich dostać, czy wymienić wszystkie czy tylko tą niesprawna a i czy da sie łatwo zdiagnozować która to ta niesprawna.
Opublikowano

Wymieniaj wszystkie. Da się zdiagnozować, na pracującym silniku odpinaj po kolei wtyczki cewek, ta przy której nie będzie różnicy w pracy silnika, jest wadliwa.

 

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Ok dzięki wielkie nie pomyślałem o tym odpinaniu cewek,ale w sumie się obejdzie bez tego bo wymienie je wszystkie. Jeszcze jedno jakbyście mi mogli powiedzieć , jaki klucz do tych świec ? Z góry dziękuje za odpowiedź
Opublikowano

Klucze do świec są typowe i występują w dwóch rozmiarach i u nas jest ten mniejszy czyli chyba 16.

Jak kupisz uniwersalny łamany w kształcie litery T to będzie za krótki :) ja kupiłem samą nasadkę do świec (musi być do świec czyli długa + gumka w środku dla łapania świecy), do tego przedłużka i grzechotka. Tylko uważaj przy dokręcaniu bo grzechotką łatwo przedobrzyć.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Ostatnio szukałem klucza do świec (silnik N46) i też miałem mętlik w głowie. Sporo jest info o silniku N43, który jest bardzo podobny, ale tam potrzebny jest klucz łamany i do tego 12 kątny. Czy w silniku N46 jest tak samo, czy jednak inaczej i wystarczy nasadka 6 kątna, prosta nie łamana? No i jaka średnica, bo wolę kupić odpowiedni, zanim to wszystko rozkręcę.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ok już jakiś czas temu kupiłem sobie ten klucz do świec i okazała sie to normalna 6 kątna nasadka do świec o rozmiarze 16. Ale mam następny problem i nie zakładam nowego tematu tylko kontynuuje go tutaj. Otóż po wymianie świec które myslałem że będą odpowiedzialne za nierówną pracę silnika ,silnik dalej szwankuje i brak mu mocy. Zatem wziąłem się za sprawdzanie poszczególnych cewek i okazało się że na jednej w ogole świeca nie daje iskry. We wtyczkę w której była wcześniej ta niby felerna cewka wpiąłem cewke działajaca z innego cylindra i też ta cewka nie działała , sprawdzałem te styki we wtyczce , wszystkie są czyste niezaśniedziałe niepowyginane i nie mam już pojęcia co robić dalej .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.