Skocz do zawartości

318i M43 Czasem nie chce odpalić, czasem gaśnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wydaję mi sie ze jest to najzwyklejszy silnik krokowy i ja nie wiem co w tym wypadku trzeba by adoptowac. Reset DME i to wszystko. A z tymi zjawiskami paranormalnymi ktore mowisz ze wystepuja... Mialem tak w E36 ze zapalal sie olej, brak ladowania, i wiele wiele innych konyrolek, wskazowka od temp latala, od obrotow i paliwa tak samo. Jezdzilem po mechanikach... Wreszcie padł mi w jakieś swieta (a nawet chyba wigilie) aku. Pojechalem na jakis CPN, kupilem (i to mniejszy niz oryginalny) aku. Problem w tej samej minucie zniknął. A nikt nie przypuszczał że przez kiepski aku. I to chyba nie ja jedyny w bmw mialem takie anomalia przez akumulator.
Opublikowano (edytowane)
No właśnie chodzi mi o ten reset jak to zrobić. Zewrzec klemy? Da rade gdzies kupić uszczelke do tego silniczka krokowego ? Szukałem długo ale znaleźć chyba osobno nie idzie. Jeśli nie to jak to samemu dobrze uszczelnic ? Wystarczy wycieta z kartonu. Te anomalie powróciły po zabawie z silniczkiem zobaczymy czy coś da wymiana o ile uzywka będzie dobra. W sumie ja problemów z obrotami to nigdy nie miałem. Ale nie takie cuda się ludzia przez silniczek działy. Edytowane przez jungel19911
Opublikowano
No właśnie chodzi mi o ten reset jak to zrobić. Zewrzec klemy? Da rade gdzies kupić uzczelke do tego silniczka krokowego ? Szukałem długo ale znaleźć chyba osobno nie idzie. Jeśli nie to jak to samemu dobrze uszczelnic ? Wystarczy wycieta z kartonu. Te anomalie powróciły po zabawie z silniczkiem zobaczymy czy coś da wymiana o ile uzywka będzie dobra. W sumie ja problemów z obrotami to nigdy nie miałem. Ale nie takie cuda się ludzia przez silniczek działy.
Opublikowano

Jak wpiszesz w google to znajdziesz kilkanascie tematow jak zrobic reset. Sam to pisalem na tym forum nie raz.

Odpinasz aku, laczysz kable plus z minus jakims przewodem, przekrec kluczyk na zaplon i zostaw na 15 min. Pozniej kluczyk wyciagasz, rozpinasz klemy, i gotowe. Podlaczasz aku i komputer jest czysty. Ja przy lpg robilem reset jesli bylo to mozliwe przy goracym silniku aby komputer zaczynal nauke od razu na lpg.

 

Uszczelke nie z kartonu a z papieru, moze byc troche grubszy jak jakas grubsza okladka z zeszytu. Posmaruj DELIKATNIE silikonem czerwonym obie strony. Uwazaj zeby do srodka nie napchac silikonu.

 

Przyloz do papieru silniczek, odrysuj olowkiem i ladnie wytnij.

Opublikowano

Nie idzie naprawdę kupić nigdzie tej uszczelki ?? nikt nic nie wie?? Nie starczyło by posmarować virco i po sprawie??

 

Udało mi się jednak znaleźć oryginalną uszczelkę trzeba szukać jako "uszczelka zaworu biegu jałowego" tak jakby ktoś kiedyś szukał" Krokowca narazie przykręciłem tak bez uszczelki, jak dostanę to poprawię i zresetuje kompa.

 

Chciałem też spytać mój poprzedni zawór miał nr 0 280 140 561, a ten ma 0 280 140 575?? Co to oznacza że jest nowszy?? Bo z tego co znalazłem zastępuje on ten poprzedni.

Opublikowano
Mysle ze majac czysty silniczek jak i druga strone to sa samym czerwonym silikonie mozna by go przykrecic. Jesli go przykreciles bez uszczelki i zadnego silikonu to bardzo kiepsko. Ja raz go przykrecilem z nowa uszczelka ale widocznie byl jakis paproch i obroty byly o 200 zbyt wysokie i okropnie nie rowno pracowal. Musi byc w 100% szczelny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.