Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Jako, że mam już przytkany katalizator, a środkowy tłumik z katalizatorem kosztuje 1700pln, proszę o podpowiedż jakiego zamiennie tłumika przelotowego użyć? Najbardziej zależy mi na dopasowaniu do auta, aby nie było chamskich dżwięków oraz straty mocy. Dzwoniłem już w parę miejsc i jakoś każdy mnie zbywa że do kombi 2,5 vanos nie ma alternatywy.

Ma ktoś może doświadczenie w tym temacie?

Czy będzie pasował środkowy tłumik z sedana?

 

PS Dodam, że posiadam E34 '92 525i 24v touring

 

Pozdr Slawek

Opublikowano

potwierdzam, bo zmieniałem pare lat temu, a niedawno na gorze była reklama producenta tłumików i środkowy tłumik do E34 M50 B20 kosztował coś koło 80 zł :shock: z resztą sam polookaj

www.tlumikisamochodowe.pl

 

Fakt faktem nie wiem jaka jaość tych tłumików, ale ja kupowałem ASMETA i dźwięk bardzo dobry a myśle że to z tej samej półki tłumiki. Tylko dziwne bo w asmecie srodkowy tłumik był droższy od końcowego czyli kosztował cos koło 400 zł a tu 80 , normalnie jestem aż zaniepokojony tak niską ceną, a może ktos juz zamawiał te tłumiki do nich???

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Tylko do 525 i 520 jest inny tłumik środkowy i ostatni,różni się w 520 jest jedna rura wylotowa a 525 są dwie.Z Polskich producentów środkowy tłumik do 525 24V robi tylko FERROZ nr 17,40.Inni producenci robią tzw. układ czyli połączone tłumiki środkowy i ostatni.Ale to wtedy jest od 525 12V czyli mniejsza średnica rurek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.