Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry,

 

Mam mały problem z moim 118d, Przebieg 240 tys km.

Wczoraj podczas powrotu z pracy zauważyłem, że jadać ze stała prędkością auto co jakiś czas na dosłownie sekundę traciło moc.

Pomyślałem, że jestem przewrażliwiony i mi się tylko wydaję :)

 

Ale dzisiaj straciło moc podczas przyśpieszania, jak by coś je zamulało. Dodatkowo pali około 1 do 2 litrów więcej.

jeździ jak by miało z 60KM, bardzo długo kręci do 4000 obrotów.

Nie pali się żadna kontrolka sygnalizująca awarię.

Dodam iż rury nie leci czarny dym.

Filtry i olej wymieniałem miesiąc temu.

To chyba nie wtryski i turbo bo nie kopci.

Muszę znaleźć kabel to podłączę pod komputer i może pokaże co się dzieję.

Pomyślałem sobie, że to może przepływka :) czy mogę odpiąć wtyczkę od przepływki i trochę pojeździć żeby zobaczyć czy będzie różnica?

Czy nie zaczyta jakiś błędów?

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bez odczytania bledow nie ruszysz tematu..

Egr czesto nie wyswietli sie na desce a obetnie moc ale to tylko przyklad...

Nic nie wypinaj-mozna puzniej zle zinterpretowac bledy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tryb awaryjny czy cuś, obd !

Tylko i wylacznie...

Objawy wskazuja na czujnik temp spalin obwodu egr ale to dalej tylko przyklad lecz jesli sie potwierdzi to ciesz sie ze jestes posiadaczem BMW a nie np Audi bo wtedy mialbys tajfun w portfelu :D

Opublikowano

Podłączyłem pod komputer,

INPA pokazała 2 błedy:

 

3F57 oraz 4521 :(

 

czyli pewnie regulator ciśnienia paliwa albo czujnik ciśnienia na listwie albo pewnie zacięta geometria w turbinie tak wyczytałem :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3F57

regulator cisnienia turbiny

4521

kontrola cisnienia doladowania

A zatem turbina na warsztat ale wczesniej sprawdz sterownik podcisnieniowy -znajduje sie za EGR em

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3F57

regulator cisnienia turbiny

4521

kontrola cisnienia doladowania

A zatem turbina na warsztat ale wczesniej sprawdz sterownik podcisnieniowy -znajduje sie za EGR em

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.