Skocz do zawartości

E53 4.4 M62 286 KM 2001/ demontaz/wyjecie alternatora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Koledzy tak jak w temacie, podczas jazdy kontrolka ladowania i napiecie 11V czyli calkowity brak pradu. Podejrzany jak mniemam alternator (chlodzony woda)

 

Pytanie jakie sie nasuwa czy przerabial ktos demontaz alternatora? Duzo z tym roboty? Widze ze z przodu silnika praktycznie wszystko do wyjecia.

 

Wyczytalem gdzies ze sam altek wyciaga sie z tej wodnej obudowy, tam juz uklad prostowniczy itp wychodzi razem z altkiem?

 

Pozdrawian

Opublikowano
Ja wyjmowałem alternator przy okazji wymiany ślizgów rozrządu. Żeby się do niego dostać musisz zdjąć górną maskownicę (wlot powietrza), najlepiej dla wygody filtr powietrza z rurami. Nastepnie odkręcić visco, zrzucić pasek i oczywiście spuścić płyn chłodniczy. W tym momencie będziesz miał dostęp do alternatora od góry - wykręcasz kilka śrubek i wychodzi w całości z "miski".
Opublikowano

Dzieki zrobilem zanim przeczytalem odpowiedz :D jest dokladnie tak jak mowisz, jak pierwszy raz zajrzalem pod maske to troche sie przerazilem ale jak sie wzialem do roboty to w sumie zajelo to godzinke. Jak ktos wie gdzie wlozyc rece, jak przyblokowac wisko i napinacz paska i ogarnia budowe bmw to da rade spokojnie.

 

Trzeba jeszcze zdjac obudowe chlodnicy ale to sekunda. I jak nie ma LPG to koniecznie odlaczyc aku zeby nie zrobic zwarcia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.