Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano
No wlasnie juz nie tankuje. To chyba logiczne... Ale Tobie tez zycze powodzenia.
  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Noracz

Zakładaj galerie ze swoją e92 bo widze w awatarze że ładna i na M-pakiecie :wink:

PS.: jestes nowy na forum czy założyłeś konto i zmieniłeś stary na nowy nick?

Opublikowano
halo klagosz, przecież jest napisane dołączenie - 2008 rok :wink: Co raz więcej używtkowników, z jednej strony fajnie :wink: z drugiej nie :twisted:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano (edytowane)
No kurcze a mnie zmyliła ilość postów kolegi - 2 :shock: :!: :?: Edytowane przez klagosz
Opublikowano
Rzeczywiście, nie zauważyłem :shock: Noo to gadatliwy jest, nie ma co :mrgreen: :wink:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Powodzenia ci życzę jak ty swoje auta na neste tankujesz :mad2:

 

A co jest nie tak z Neste? To potężny fiński koncern petrochemiczny. A tak na marginesie, to tankujemy paliwo z Orlenu, Lotosu lub Slovnaftu. O innych dostawcach (dostawcach!) paliw w Polsce nie słyszałem.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Ok, beda zdjecia wkrotce. Forum czytalem do tej pory ale wrodzona niesmialosc nie pozwolila mi nic napisac :D

A i na zloty nigdy nie ma czasu niestety. Ale to sie zmieni mam nadzieje. Pozdrawiam wszystkich.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Hej, auto skonstruowane przez motorsport, silnik skonstruowany przez dział F1 toteż:

silnik jest skonstruowany pod kontem wyścigów tj. czytaj aby wytrzymał jeden wyścig, na drugi włoży się nowy !!!

Pokrywa zaworów jak i cała reszta prawdziwy karbon !!!

Osobiście widziałem silnik z przebiegiem około 100 000 już po remoncie generalnym (tłoki, pierścienie, korbowody i coś tam jeszcze około 10 tyś. PLN graty).

Tylko był duży problem z ustawieniem rozrządu !!!

Oficjanie ASO - samego rozrządu nie ustawimy (bo gwarancja, bo nie wiemy jak złożony itp.) - przywieź pan samochód my go wyremontujemy pewnie za 20 tyś. PLN a najlepiej to panu wymienimy silnik na nowy z 40 tyś. PLN

Po licznych telefonach do BMW Polska itd. nic panu nie poradzimy tylko aso.

Prywatnymi kanałami w ASO ustawiony sam rozrząd co zajęło z 1h - 1000 PLN.

Kto lubi problemy albo ma dużo chajsu niech kupuje SI - ale za to będzie miał wyjątkowe auto !!!

Opublikowano
Podczas moich poszukiwan znalazlem taka w niemczech. Ladna byla ale jakos nie bylem pewien takiego rodzynka . Cena byla zbyt niska jak za takie autko ( chyba '06 za 42tys ) w lutym
  • 8 miesięcy temu...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Witam,

poszukuję warsztatu w którym umieją wyregulować luz zaworowy w silniku N45 e90 320si.(i napewno sie je reguluje ręcznie i w żadnym aso w Warszawie, milleservice konstancin nie podejmą się.

ktos może polecić ?

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
  • Członkowie klubu
Opublikowano
zapytaj w acs w raszynie

 

dzięki za info, ktoś już mi ich polecał, jutro tam podjadę...

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Udało się, znalazłem mechanika dla którego to nie jest problem.
sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano

napisz kto, moze komus sie przyda na przyszlosc :-)

 

wersja si ktora masz cieszy sie roznymi opiniami, to rzadko spotykany silnik, moze napisz pare zdan jakie masz ogolne doswiadczenia z tym samochodem?

  • 3 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
napisz kto, moze komus sie przyda na przyszlosc :-)

 

wersja si ktora masz cieszy sie roznymi opiniami, to rzadko spotykany silnik, moze napisz pare zdan jakie masz ogolne doswiadczenia z tym samochodem?

 

W Raszynie na Waryńskiego 60. jeśli chodzi o bawarke z silnikiem N45 to:

 

olej 0w40 tylko i wyłącznie wymiana co max 10000, i często kontrolować

rozrząd co 50000

trzeba sprawdzać temperaturę silnika musi być między 88-95- jak nie wymienic termostat

regulacja zaworów co 40000, chyba ,że słychać rano je przy rozruchu to wcześniej

warto rozgrzać przed jazdą i schłodzić przed wyłączeniem

 

przyjemność z jazdy nieoceniona ...

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam serdecznie,

 

przeszukałem forum jak i inne strony w poszukiwaniu informacji dotyczącyh 320si z 2006 roku.

Na forum znalazłem mało konkretnych tematów które opisywałby konkretne usterki jakie mogą się pojawić w tych modelach. Wielkie podziękowania do "ebarylska", kótra fanie opisała swój niezawodny model. Do tego znalazłem jeszcze jeden temat opisujący problem z korkiem na pokrywie silnika, której wymiana może kosztować 10tyś.

Zastanawiam się właśnie nad kupmen tego samochodu z niskim przebiegiem 74tys km.

Dużo pisze się o wadliwych jednostkach ale w więszkości są to komentarze typu: "też słyszałem że wadliwe", "oj tak kiepskie jednostki" etc. Oprócz wyżej wposmnianym probleme z pokrywą żadnych konkretnych opisów nie znalazłem.

Czy ktoś mógłby napisać jakie dokładnie problemy pojawiają się w tych modelach? Najlepiej jeżeli będzie to ktoś, kto zna to z autopsji :)

 

Z góry bardzo dziękuję

Pozdrawiam

Opublikowano

Poszukaj na anglojęzycznych forach, jest trochę informacji i nawet są zdjęcia silnika po ukruszeniu się gładzi cylindra (alu wkład). Jak na tak małą liczbę wyprodukowanych egzemplarzy (2600) to informacji o wymianach silnika po kilkudziesięciu tysiącach km, problemach z ustawieniem zaworów, problemach z ustawieniem rozrządu jest dość sporo. A tak swoja drogą ten z Poznania (o którym zapewne piszesz) prezentuje się nieźle:). Dziwi fakt, że jeszcze tydzień temu wołali za to auto ponad 40tys.

Też myślę właśnie o tym aucie, ale jednak w tym przypadku to duże ryzyko.

Opublikowano

hehe szybko mnie wyczułeś :)

Jak się jednak okazuje auto jest walnięte z boku, zrobione, ale jednak 3 elementy szpachlowane + brak opon obecnie na 2 letnich 2 zimowych. W tym przypadku nawet to co wołają za niego to za dużo. Limited edition przy obecnych opiniach cenić się będzie ale za jakieś 20 lat :)

 

Piszesz podobnie jak inni. Ja jednak konkretów nie znalazłem, nawet na forach anglojęzycznych, ale poszperam jeszcze dokładniej.

 

Za każdą kolejną opinie będę bardzo wdzięczny :)

  • Członkowie klubu
Opublikowano

1. trzeba odpalic na zimnym silniku tj. po kilku godzinach stania -jak talepie samochodem to: wymiana rozrządu , mały, duży, regulacja zaworów( bo reguluje się ręcznie płytkami, sprawdzenie kompresji na cylindrach, czy na wszystkich lata , oczywiście komp i sprawdzenie błedów, motory do 06.2006 miały problem z wiązką przewodów silnika i z o2 sensorem

2. jak jest ok po odpaleniu, to sprawdzic blok silnika czy wymieniany czy nie(lepiej jak wymieniany)

3. widzę , że temat odmyza 10k masz juz przerobiony

4. reszta jak w każdym BMW, sprawdzasz klemy piro na aku., miernikiem lakier, i inne stuki puki...

zobacz te linki http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=61171&highlight=320SI

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=525376&highlight=320SI

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=418981&highlight=320SI

jak chcesz więcej info napisz na PW do mnie

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano
Z tego co pamiętam forumowicz 320si miał właśnie taki model na sprzedaż z przebiegiem ok 50tys i co ważne bezwypadkowy
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)
W związku z tym, że nie mogę znaleźć informacji kto takie czynności robi oprócz ASO. Zwracam się w tym wątku z pytaniem; gdzie lub kto w Warszawie ustawi mi prawidłowo luzy zaworowe w silniku N45 :?: Edytowane przez kiljan

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.