Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITA

 

SAMOCHOD GASNIE PRZY NISKIM STANIE BENZYNY.

KOMPUTER POKAZJUE JESZCZE 80KM A WSKAZOWKA POKAZUJE JESZCZE OK. 1/8 PALIWA.

 

SILNIK M54B25, FILTR PALIWA MA ROK.

 

CO JEST GRANE?? - SLABA BENZYNA CZY GRUBSZY PROBLEM??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
najwyraźniej coś nie sięga, ale to nawet lepiej, tankuj do pełna i dolewaj przy jednej czwartej a autko odwdzięczy się i nie będzie robić problemów, paliwa na 80 km to i tak już susza, tak się nie jeździ...
Opublikowano
witaj, mam ten sam problem. Rozebralem patrzylem, wedlug mnie to juz pompka ma za slaba wydajnosc i na powrocie jest za slabe cisnienie. Poprostu niewywoluje podcisnienia, zeby przelewac. z lewej komory do prawej - gdzie znajduje sie pompka. W lewej komorze zostaje okolo 7-8 litrow i wtedy gasnie. Zamowilem pompke, jak wymienie to dan znak sygnal.
Opublikowano
u mnie te objawy małej ilości paliwa w baku wyglądaja troche inaczej zaczynaja falowac obroty i nie jestem pewien czy to jest bezpośrednia przyczyną ale wysteuje ten problem zawsze jak jeżdżę na rezerwie,ale nie gaśnie tylko falują obroty ,wachania są dość duże .
Opublikowano
U mnie było tak że po zgaszeniu po 34 km na rezerwie nie odpalił już dopóki nie dolałem. Po jakimś tygodniu zdechła pompa wstępna paliwa. Tylko ja mam diesla i inne pompy. W dobrym warsztacie mi powiedzieli żeby takim leciwym autem nie jeździć w ogóle na rezerwie jeśli się chce żeby pompy trochę posłuzyły bo przez te lata nazbiera się zawsze trochę syfu na dnie baku.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dobrym warsztacie mi powiedzieli żeby takim leciwym autem nie jeździć w ogóle na rezerwie jeśli się chce żeby pompy trochę posłuzyły bo przez te lata nazbiera się zawsze trochę syfu na dnie baku.

warte zacytowania :D dobra rada dla każdego bmw, te auta po prostu lubią mieć paliwo w baku, zdecydowana większość ma podwójne zbiorniki i nie daje rady na oparach. silnik n43 przy takim traktowaniu, czyli notoryczna jazda na ledwo zapełnionym zbiorniku wywala błąd lampką silnika i wzywa do serwisu...na pouczenie :D serio, opis błędu to ; niedokładne spalanie z powodu zbyt małej ilości paliwa w zbiorniku - lampkę rezerwy trzeba traktować jako poważne ostrzeżenie :D

Opublikowano

zajrzalem dzis pod kanape i po przekreceniu kluczyka pompa wlacza sie na jakies 3 sekundy.

 

ktos juz tam grzebal bo dekielki po obu stronach byly odkrecone. pompa jet oryginalna.

na wezu podlaczonym do pompy nie bylo opaski zaciskowej i jak go ruszylem trysnelo z niego troche paliwa-wiec moje pytanie czy moge zdjac go spokojnie??

problem mialem z wtyczka ale przyjzalem sie na filmie i juz wiem jak ja odpiac :)

Opublikowano
Przy wyłączony silniku i zapłonie trochę tryśnie. Ale ciśnienie się wyrówna i można sobie spokojnie zdjąć do końca.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witaj,

 

Zmieniłem dziś pompkę, i powiem tak. Problemu nie ma ponieważ w teście nr 6. pokazuje ci stan lewej i prawej komory. Zaraz po tym jak odpaliłem zobaczyłem - co się dzieje, pompka powrotem przewaliła wszystko do prawej. I nie wiem czy mi się tylko wydaje ale, miałem takie uczucia wcześniej że czasem jak schodzę z obrotów tak w zakresie od 1.500 - 2.000 coś mi burczało - teraz tego nie ma. Oczywiście bardziej płynnie się zbiera i rusza z mniejsca.

  • 4 lata później...
Opublikowano

Zacznij od wymiany filtra paliwa, sprawdzenia ciśnienia jakie daje pompa paliwowa bo może już się kończy albo całkiem padła .

Podłącz pod kompa z odpowiednim programem np INPA itd

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

przedliftem, no pod kompem pokazało coś od wtryskowej ale gość co obeznany w tym silniku mówił że może być spowodowany pompką w baku więc nw

samochód pali na strzała, z pompy wtryskowej nigdzie nie leje więc nie wiem czy ma jakieś rozszczelnienia :) filtr paliwa wymieniony dodam że jak zgasła mi pod blokiem to 3 miechy stała i od tego czasu ma tego muła.. dodam że gdy samochód się zapowietrza, to w filtrze paliwa jest mało paliwa.

Opublikowano
przedliftem, no pod kompem pokazało coś od wtryskowej ale gość co obeznany w tym silniku mówił że może być spowodowany pompką w baku więc nw

samochód pali na strzała, z pompy wtryskowej nigdzie nie leje więc nie wiem czy ma jakieś rozszczelnienia :) filtr paliwa wymieniony dodam że jak zgasła mi pod blokiem to 3 miechy stała i od tego czasu ma tego muła.. dodam że gdy samochód się zapowietrza, to w filtrze paliwa jest mało paliwa.

 

Generalnie VP tak bardzo tej pompki nie wymaga , o ile nie śmiga się na granicznej rezerwie bo widać taką jazde preferujesz .

Sprawność pompki bardzo łatwo sprawdzić , trzeba tylko na zapłonie zerknąć czy podaje paliwo ;) W baku może być sporo syfu i przy rezerwie po prostu smok nie daje rady pobrać paliwa i stąd zapowietrza się układ , może też być nieszczelność układu , ale jeśli objawy masz tylko na rezerwie to po prostu na niej nie jeździj , bo diesle tego nie lubią , że już o vp44 nie wspominajmy .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.