Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Części już coraz więcej udało mi się skompletować. Teraz przyszedł czas na wydech. ogólnie z tego co widzę to wydechy od 25/30d E90 chodzą w cenach 250-350zł spokojnie. Plus większego wydechu jest oczywiście większa średnica i ładna dwururka z tyłu a nie banan w dół jak przy moim 20d. Od razu naprostuje, że wydech zamierzam zeminić od katalizatora do końca. Katalizator zostaje na 100% bo nie chce robić agro tuningu i dymić wszystkim w nos.

 

Opcja druga to jest kupienie samego tłumika końcowego za około 100zł od 30d.

 

Zastanawiam się nad tym czy jest sens kłaść cały wydech 30d z seryjnym katalizatorem 20d do turbiny z 525d garretta 2056

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To pytanie do tunnerów więc się nie wypowiem, ale proszę opisz jak dużo trzeba modyfikacji żeby założyć do M47 turbo 2056 Garreta. I jak to się sprawuje w porównaniu do Mitshubishi.
Opublikowano
ogólnie to można powiedzieć, że jest pnp. Trzeba tylko kupić w obi końcowkę do wiertarki do poszerzenia wylotu spalin z kolektora i tyle. Poszukaj w moim tematach masz opisane co i jak dodatkowo na bmwsport popatrz na posty użytkownika holendru
Opublikowano
ewentualnie może ktoś się orientuje do jakiej mocy starcza ori wydech 20d? Słyszałem, że jest troche na zapas.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.