Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jak w tytule, jakim momentem dokręcać korek spustowy? Jutro będę to robił a po natrafieniu na wpisy że śruby pekały wole użyć klucza dynamometrycznego. (E39 520i 1998r)
Opublikowano
Spokojnie. To nic wielkiego. Poczujesz opór lekko mocniej dokrec z wyczuciem i będzie ok. Daj tylko nową podkładkę bo ona się wygina raz i raczej nie powinno się jej 2 razy używać
Opublikowano

Pierwszy raz jak zmieniałem olej to ukręciłem korek. On jest pusty w środku, żeby w razie co można było wykrętakiem wykręcić to co zostanie. Jak koledzy wyżej radzą. W zestawie z filtrem masz podkładkę miedzianą i ona się lekko sprasowuje przez co uszczelnia i nie trzeba na "chama" dokręcać korka.

 

edit

Znalazłem momenty w książce "Sam naprawiam" na stronie 313:

Moment dokręcania korka z gwintem M12 kluczem o rozwartości 17 mm - 25 Nm, z gwintem M18 - 30 Nm, z gwintem M22 - 60Nm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.