Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie, kila razy zgasł podczas jazdy i postoju, raz nie mogłem zapalić kręciłem z 5 razy, potem kilka razy włączyłem sam zapłon i w końcu zapalił, nie ma błędów po takiej akcji, oraz nie bardzo wiem od czego zacząć. Wtryski 2 sztuki mają większe korekcje jeden -0,5 drugi coś koło 0,8,

Wymieniłem filtr paliwa na MANNa, przeczyściłem układ paliwowy AR6400-CR, poprawa w jeździe jest na plus jednak dalej gaśnie.

Dodatkowo nie mogę znaleźć ani w Inpie ani w ISTA wartości ciśneinia pre-supply ;(

Pomoże ktoś coś.?

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Opublikowano

Dziś to już było ostro :D

Oto błędy:

003e90 DDE Crankshaft sensor

003e91 DDE Crankshaft sensor

0051A7 No messege (engine speed ) itd.

005e1a DSC Engine managment interface

 

Ten 003e91 pojawił się przy około 2k obrotów silnika podczas przyspieszania więc chyba zaczne od wymiany czujnika położenia wału.

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Opublikowano

Zgadza się i do tego częściej kiedy wyżej kręcę . Kupię wymienię się zobaczy.

 

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.