Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jeżeli to vanos to błedów nie bedzie, a dokładniej zespół regulacyjny wałków rozrządu jest winowajcą to błedów nie bedzie, mam problem z vanosem od 3 lat i zero błedów a jak odłącze jedez z elektrozaworów wszystko wraca do normy jeździłem tak z odpiętym i nic sie nie stało check sie nie zaświecił tylko w inpie pojawiają sie wtedy błedy od vanosu, auto nie przechodzi w tryb awaryjny tylko w tryb sterowania przepustnicą (ale to dotyczy n52) nie wiem jak jest dokładnie z n53 ale napewno mozesz odłączyć kostkę i zobaczyć czy falują, jeżeli sie uspokoi to znaczy ze owy zespół regulacyjny wałków do wymiany, (czyli dwa ssący i wydechowy)
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
I znów zaczął świrować na zimnym silniku i zaświeciła się kontrolka silnika . Zgasze motor odpalam ponownie i ruszam i pomału dochodzi do siebie i tak codziennie na zimnym silniku.po podpięcia pod kompa Błąd 29ce - wypadanie zapłonu na 2 zylindrze. Wymieniłem świece i cewki i dalej to samo wiec i wtryskiwacz i dalej to samo . Jest możliwe ze pozostałe wtryski nie są kompatybilne z nowym . Wcześniej był wymieniany wtrysk na 4 zylindrze . Auto brało udział w akci serwisowej w 2010 r gdzie wymienione były cewki,świece,pompa wysokiego ciśnienia, sady lambda,wtryskiwacze i NOX sensor.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Z tego co przeszłam z wtryskami w mojej n53, to na dziś już wiem, że wtryski wymienia się wszystkie na raz. Tak jak świece i cewki. Jak któryś Ci nie dolewa, to inne nadrabiają i nie dowiesz się w jakim stanie są rzeczywiście pozostałe. Musiałby Ci sprawdzić ktoś parametry na specjalnej "maszynie". Po wymianie jednego reszta pada po pewnym czasie. Tak było u mnie. Najpierw wymieniłam tego który miał niby największe odchyły i przelewał. Jeździłam autem całe popołudnie. Na drugi dzień po odpaleniu auto szarpało, smród paliwa na całą ulice. Okazało się, że padł następny. I to ten, który parametry miał chyba najlepsze. Przelewał tak strasznie, że auto wrąbało się aż a tryb awaryjny. Także pozostawiam temat do przemyślenia
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A wiec problem w moim aucie polegał na tym ze po wymianie wtrysków i ich zakodowaniu po jakimś czasie (mniej niż 24 godziny) znów wracały wartości fabryczne do kompa tak jak by gubił pamięć . Panowie w BMW stwierdzili ze to jakiś fenomen normalnie . Przed wczoraj przyjechał magik informatyk z BMW München walczył z autem kilka godzin resetował , programował i tak wyczarował ze zamienił jakiś układ w kompie i .... auto chodzi normalnie . Dzis je odebrałem i jak na razie jest ok. Zobaczę rano jak sie zachowuje bo zaufanie mi już dawno przeszło do mojego auta przez tych wszystkich mechaników i mondralinskich
Opublikowano
ze zamienił jakiś układ w kompie i .... auto chodzi normalnie .

 

Pamietasz kody bledow?

Czy przelutowal ci mosfety msd80 w kompie ?? Miales robiony/robiles update softu kiedys lub poprzedni wlasciciel?

N57
Opublikowano

Sterownik miał jakiś nie wielki defekt , dlatego jakimś cudem resetował sie . Nie wiem co tam cudowali dokładnie (bo to ich jakaś tajemnica :mad2: ) , ale soft został wgrany z powodzeniem .

Wtryski, soft,montaż kosztowało mnie 1900€

Wcześniej wymieniłem tez NOX , świece i cewki to jakieś 400€

A wiec auto doinwestowalo sie trochę i mam nadzieje ze polata jeszcze pare lat u mnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.