Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Bardzo ciekawy post dla wszystkich użytkowników N52, szczególnie dla tych którym brakuje już mocy i chorują na 335i :8).

Post wisi troche czasu, więc wielu z was już pewnie wie o co chodzi. W każdym bądź razie dopiero teraz projekt zaczął się na dobre rozpędzać i wielu z was będzie zapewne jak i ja cieakawych efektu oraz testu końcowego :wink:

 

Reasumując, firma w Stanach wzieła się za Turbo set-up dla N52 i są już na ukończeniu tej układanki. Planują silnik zajechac w procesie aby sprawdzić ile zniesie stock N52.

Szacują o wiele większe zyski Hp i Nm w porównaniu do drogiego i nie efektywnego kompresora ESS ale to wszystko ma się wkrótce dopiero okazać....

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1290576

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
Opublikowano
ciekawy post musze sie wglebic ale juz sa systemy turbo do N52 np ESS lub Arma

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Dlatego też Rivasi polecam się wczytać, bo ten projekt BPC w porówniu do ESS to kompletnie inna bajka. ESS i o ile pamiętam ARMA to kompresory, a tu jest bardzo ciekawa próba z turbiną.

Nie sprzedaje biletów na hypetrain 400hp jak sugerują niektórzy na E90post.com ale miejsca z boku do obejrzenia i skomentowania tej próby jak najbardziej.

Przy okazji jestem ciekaw co o tym myślicie, N52 wytrzyma 6~8psi czy np 12~14 ? Jak waszym zdaniem przyjmie to n52B25 lub n52B30?

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
Opublikowano

Zupełnie bezsensowne wydawanie kasy. Szczególnie z naszej, polskiej perspektywy.

 

Jeśli cały set wyjdzie za mniej niż 5000$ to będę mocno zdziwiony. A dokładając tyle do nawet najmarniejszego 325 kupisz spokojnie 335 lub nawet E60 z 3xx pod maską.

Opublikowano

Pisze, że jest to ciekawy projekt dotyczący N52 i że jestem ciekaw rezultatów, a nie że bedzie to tani i dobry sposób na 400 hp jak z reklamy biedronki.

 

Jestem świadom tego, że koszty będą duże, że nie wspominając o innych powiązanych kosztach, jak wymiana np. skrzyni biegów, sprzegła czy hamulcy.

Zamiast zastanawiac się czy się opłaca zastanawiam co uda im się osiągnąć i ile ten silnik wytrzyma. Doskonale wiemy o jego wadach konstrukcyjnych i myśle, że twórcy projektu też.

Mimo wszystko dostrzegli potencjał na tyle aby zbudować prototyp i podzielić się wynkami.

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
Opublikowano
Zupełnie bezsensowne wydawanie kasy. Szczególnie z naszej, polskiej perspektywy.

 

Jeśli cały set wyjdzie za mniej niż 5000$ to będę mocno zdziwiony. A dokładając tyle do nawet najmarniejszego 325 kupisz spokojnie 335 lub nawet E60 z 3xx pod maską.

 

Ja bym to widzial inaczej. To nie kwestia oplacalnosci tylko zrobienia czegos co inni nie zrobili, to zabawa a 5000 dolarow za taka zabawe to w sumie nie jest juz takie straszne jak podzielisz na ilosc godzin ktory im to zajmie. Nie mozna wszystkiego przekladac na oplacalnosc bo inaczej wszyscy bysmy kupowali 2 litrowe dizle i to nie BMW i nic w nich nie dotykali

 

uwarzam ze to ciekawy pomysl po faktycznie ESS to kompressor, a wiec proba z turbo jest czyms nowym a przy okazji to pokaze granice silnika.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Macie trochę racji ale wciąż jestem zdania że jak ktoś wetknie sobie pióra w d*** to nie zostanie nagle kurczakiem.

 

Robienie turbo do N52 nie daje żadnej przewagi nad kupieniem e90 z mocniejszym silnikiem.

Opublikowano

Tez jestem zdania ze turbo w n52 to przerost formy nad treścią.

Projekty 330ci turbo w e46 byly, ale tam nie bylo alternatywy jak tu n54 i n55 z odpowiednio przygotowanym osprzetem, pancerny blok, korby i cala reszta przeniesienia napędu

Opublikowano
Macie trochę racji ale wciąż jestem zdania że jak ktoś wetknie sobie pióra w d*** to nie zostanie nagle kurczakiem.

 

Robienie turbo do N52 nie daje żadnej przewagi nad kupieniem e90 z mocniejszym silnikiem.

 

Daje. Masz turbo bez wtrysku bezposredniego czyli nie masz problemow z zatkanym kolektorem dolotowym i jego czyszczeniem.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ciekawy filmik dla wszystkich posiadaczy N52 i N54 pokazujący różnice w budowie obu bloków i głowic myśle ze was zainteresuje :wink: .

 

 

oraz pierwszy test turbo N52 6psi.

 

https://www.youtube.com/watch?v=PmHAOAsPJlg&t=2s

 

i link do poczytania w tym temacie:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1290576&page=26

 

Ogólnie ciekawy projekt, nie wiedziałem np, że można plug&play zainstalować kolektor dolotowy od N54 na głowice N52.

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
Opublikowano
Dzieki za linki ! bardzo ciekawa sprawa, to potwierdza miedzy innymi ze N52 jest ograniczony miedzy innymi stucznie sondami.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.