Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczow :cool2:

Problem jest nastepujacy. Podczas ulewnych dni auto nie pali na wszystkie cylindry. Błędy fail burnning wywala na każdym cylindrze. Czasami 2-3 krotne odpalenie auta pomoże i wszystkie pracują jak należy. Ale czasami to wgl nie pomaga. Dodam że w słoneczne dni nie ma takiego problemu. O co chodzi? :mad2: proszę o pomoc. Ręce opadaja... :duh:

Opublikowano
Może woda dostaje się do cylindrów

 

Wodą z układu chłodniczego masz na myśli? Czy z zewnątrz ? Dodam że pod maska nigdzie nie widać żadnego wycieku płyn chłodniczy full stan nie ubywa. Tak samo nigdzie nie widać żeby lala się woda na silnik.

Opublikowano

Teraz nie mam jak tego sprawdzić jakie są dokladnie. Aczkolwiek przy ost sprawdzeniu były fail burnning cylinder 2,4,6

Jutro do południa wrzuce calosc.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam popsikaj wodom po silniku i zobaczysz co to.

Teraz nie mam jak tego sprawdzić jakie są dokladnie. Aczkolwiek przy ost sprawdzeniu były fail burnning cylinder 2,4,6

Jutro do południa wrzuce calosc.

Pozdrawiam

Opublikowano
Dużo jest możliwości. Sam się borykałem z wypadaniem zapłonu. Wymiana świec i podmiana cewek nic nie dała. Wymiana sond też,a zakończy sie prawdopodobnie na przepływomierzu. Dużo jest możliwości. Najważniejsze podepnij się pod jakiegoś dobrego kompa a nie pirata..
Opublikowano

Witam ponownie wszystkich :cool2:

Podpoiłem dziś furę pod kompa(IMPA) o to następujące błędy

Takie są błędy po wcześniejszym wypadnięciu zapłonu

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/921/iJNKVe.jpg

 

Po usunięciu błędów i ponownym włączeniu samochodu

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/921/yF9YkH.jpg

 

I dalej usuniecie tego jednego błędu, skasowanie adaptacji

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/cxplZt.jpg

Opublikowano
Cewki + fajki i świece do wymiany.

 

Swieczki wymienione jakies 8000km temu..

Dobrze rozumiem ale czy nie wydaje Ci się jakby cewki były całkiem padnięte to ok ale to raz chodzi raz nie..

Dodam jeszcze ze zauważyłem ze na benzynie w większości tak się dzieje. Zwróciłem dziś na to uwagę gdyż po przełączeniu z benzy na LPG auto momentalnie paliło na wszystkie gary. Aczkolwiek tez nie zawsze tak jest ze po przełączeniu wszystko działa.

Czy to może być związane coś z listwa wtryskowa bądź, pompa, filtr paliwa ?

Opublikowano
Dużo jest możliwości. Sam się borykałem z wypadaniem zapłonu. Wymiana świec i podmiana cewek nic nie dała. Wymiana sond też,a zakończy sie prawdopodobnie na przepływomierzu. Dużo jest możliwości. Najważniejsze podepnij się pod jakiegoś dobrego kompa a nie pirata..

 

Jaka była u ciebie diagnoza ???

Opublikowano
Jestem w trakcie jeszcze. Odpiąłem przepływomierz, skasowałem błędy po odpięciu i już zrobiłem około 100km po odpięciu i nadal błędy nie wyskakują. Auto chodzi na wszystkie garnki, nie trzęsie budą, nie falują obroty. Zauważalny jest tylko lekki spadek mocy, wiadoma sprawa po odpięciu przepływki. Także odepnij sobie przepływke. Skasuj błędy bo zapewne wyskoczy od przepływki i pojeździj z odpiętą. Zobacz jak auto sie zachowuje. Czy wyskakują błędy, czy jest jakaś poprawa w pracy silnika. Wiadoma sprawa że z odpiętą przepływką nie będzie chodził idealnie, ale jeśli nie będą wyskakiwać błędy i zauważysz dużą poprawę to stawiałbym na to. ;) powodzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.