Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, w głowie mam kilka modów dla mojego samochodu, ale zastanawiam się, jak to rozwiązać z ubezpieczeniem.

 

Czy ubezpieczacie Wasze Becie po tuningu ? Tj. robicie wykaz modów i liczą składkę, czy też jeździcie na składce dla stockowego konfiga i potem kopiecie się w ubezpieczalnią w razie 'W' ?

 

Będę wdzięczny jeśli podzielicie się swoimi doświadczeniami.

Opublikowano

U niektórych TU masz możliwość wskazania specjalnych elementów pojazdu, które dodatkowo chciałbyś wskazać jako podnoszące wartość pojazdu np. dołożony MPakiet.

 

Wysłane z mojego STV100-4 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
A nie pyta Cię agent podczas kalkulacji AC czy samochód posiada dodatkowe elementy/modyfikacje podnoszące jego wartość?

No wlasnie pyta, i teraz pytanie czy sie przyznajecie czy jezdzicie jako stock ? :)

Opublikowano
A co wstydzisz się modów czy co??

 

Wysłane z mojego STV100-4 przy użyciu Tapatalka

Nie wszystkie tow. Chcą ubezpieczac takie auta. Poza tym więcej kroją.

Opublikowano
ubezpieczycielom chodzi glownie o wieksze osiagi auta i generalnie wyzsze ryzyko wypadku dla kierowcow podrasowanych aut. W Niemczech zmiany techniczne auta wymagaja certyfikatu TUV lub nowego przegladu z ekspertyza rzeczoznawcy, a tuning silnika nalezy zglosic w ubezpieczalni. Niektore firmy ubezpieczeniowe podnosza stawke, ale jesli ubezpieczyciel nie bedzie poinformowany, to moze odmowic wyplaty odszkodowania. To tak jakby jezdzilo sie bez waznej polisy.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.