Skocz do zawartości

Kod błędu, INPA, Check Engine, Diagnoza, Rozkodowanie błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu byłem się z problemem błędu 3F30 Raildrucksensor Signal. Czujnik był podmieniany z czterema innymi I nadal ten sam błąd. Wiazka sprawdzona przejścia jest. Już nie wiwm co mam robić. Bardzo proszę o pomoc.
  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
Nie ma tam nic nawet kostki z kablami możliwe jest to że nie ma fabrycznego alarmu w takim razie skąd ten błąd
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Możliwe i ktoś mógł kodować albo jest niefabryczny moduł komfortu. Po przekodowaniu modułu błąd pewnie zniknie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zwróć uwagę na konektory, mogą być za luźne, przejście będzie ale styku z czujnikiem nie, popraw je i użyj kontaktu w sprayu. Jak to nie pomoże to trzeba zajrzeć do dde, mogą być zimne luty.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Maniek 21112 prośba do Ciebie byś spojrzał na te filmiki



Powiec co jeszcze trzeba zrobić test przelewów

Dymi bardzo mocno gdy naciśniesz gaz

Opublikowano
Wszystko już tam sprawdzone. A masz może kolego opis pinów we wtyczce tzn który masa, który zasilanie A który sygnałowy?? I w które piny wchodzi do DDE??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nagraj ostatnią zakładkę z pierwszego filmu podczas jazdy, 4 bieg, 2000 rpm i gaz w podłogę bez odpuszczania, najlepiej do 4000. Użyj programu do nagrywania ekranu. Korekcje niezłe, nagraj je jeszcze podczas delikatnej jazdy, z niskich obrotów.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szukaj w tis, wszystko znajdziesz.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Maniek znowu prośba do ciebie jak odpalić pompę abs dsc z inpy na postoju gdzie wejść co kliknąć itd wielkie dzięki
Opublikowano

Cześć,

mam problem z M54B30 PB+LPG. Komp regularnie zwraca błędy: 191, 153, 188. Dodatkowo po rozgrzaniu na wolnych pracuje nierówno. Poniżej screeny z inpy. Gdzie szukać przyczyny? Dolot sprawdzony i wygląda na szczelny.

e76c031943fc2b5dd93770c095e952c0.png

dd749bb8f3fcd820e01588b44702bb34.png

746108195e41f54e0c65af839d228643.png

e103092057c36f115c0a5e34d2fbfbf9.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gdybyś sobie przetłumaczył te błędy, to zapewne miałbyś łatwiej.


Zajmij się błędami 188 i 191. To błędy grzałek sond lambda. Pierwszy to błąd grzałki sondy przed katalizatorem na banku 1. Drugi dotyczy sondy za katalizatorem na banku 2.

Należałoby zmierzyć rezystancję grzałek sond. Z tego co pamiętam to wszystkie sondy to wersje 1V, cztery przewody. Dwa białe to grzałka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rozbieżność nie powinna być większa niż 1Ohm między zimnym a ciepłym.

W tym przypadku to raczej będzie wyraźnie wyższa wartość niż norma

Opublikowano

Cześć. Zrobiłem dzisiaj szybki check błędów w BMW e46. Chciałbym się zapytać co one oznaczają, mniej więcej wiem, ale wolalbym się upewnic na 100%.

Jeżeli chodzi o nr. 1 to te błędy wywala non stop w INPIE, nawet po wyczyszczeniu.


1.

https://ibb.co/GJSGYgy

2.

https://ibb.co/9tGhLqm


3.

https://ibb.co/Kxv3pf8


4.

https://ibb.co/jrCC2mM


Dodatkowo wyskakuje błąd poduszki powietrznej kierowcy. Kontrolka zapala na kokpicie zapala się kilka minut po wykasowaniu błędu.


Proszę o pomoc w ustaleniu co oznaczają te błędy i co trzeba będzie wymienić :P Pozdrawiam

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Silnik N42B20


Przy zimnym silniku przy przy schodzeniu ze ssania trochę trzęsie silnikiem , 3 min później jest już ok .

Po skasowaniu błędów po kilku dniach wracają te powtarzające się .


Lista błędów :

P0491- powtarza się

P0492 - powtarza się

P0174

P0171 - powtarza się

P2761

P2760

P272B - powtarza się

P272A - powtarza się


Z góry dzięki za sugestie .

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Świeca żarowa na 1 cylindrze (lub oczywiście uszkodzona jedna ścieżka sterownika świec) oraz

46E3 DDE: Sterownik wewnętrznie 5

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Sterownik świec był regenerowana

Co znaczy sterownik wewnętrznie 5 możesz to bardziej rozwinąć

Pozdro i Wesołych Świąt

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sterownik świec był regenerowana

Co znaczy sterownik wewnętrznie 5 możesz to bardziej rozwinąć

Pozdro i Wesołych Świąt

Masz chip?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Musiał ktoś w nim grzebać, widuję trochę aut po programie z tym błędem. Jak sterownik jest sprawny to spalona jest świeca.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Witam. Auto ciężk odpalana na benzynie i obroty podskakuja i spadaja nie chce auto jechać brak mocy podczas jazdy byłem u mechanika i wyskoczył błąd jak powyżej w temacie i jest napisane błąd działania brak kodowania. Proszę o pomoc
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jedno z drugim może nie mieć nic wspólnego.


Odnośnie kodowania, to najprościej użyć programu NCSExpert i dokodować sterownik do samochodu, ale wątpię, żeby to załatwiło sprawę.


Nie zdziwię się jak problemem będzie nieszczelność w dolocie lub problem z układem valvetronic(nie sprecyzowałeś jaki masz silnik)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.