Skocz do zawartości

Kod błędu, INPA, Check Engine, Diagnoza, Rozkodowanie błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czyli potwierdza sie ze frm3 sa slabe... na razie nikt nie pisal ze frm1 lub 2 zdechly przy tego typu procedurach.

 

w frm3 podobno jest problem softwareowy nie sprzetowy. cos tam gdzies sie zapisuje a przy braku zasilania nie potrzfi tego odtworzyc czy jakos tak... a czy przy tej zabawie inpa miales jakis spadek napiecia drastycny? czy frm3 zdechl bez specjalnego powodu?

bez specjalnego powodu ,moze to ze robiłem to w piątek 13 :mad2: :twisted:

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co jest z klemą plusową? Tu może być przyczyna nieodpalania, więc zajrzyj do niej. Dodatkowo na pompie w baku nie było syfu czy nie zaglądałeś? Słychać jej pracę na zapłonie czy nie?

 

Dopisz 318d do tytułu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Nie zaglądałem do pompy, klema wygląda ok, chociaż kiedyś jeden mechanik mi mówił, że widać, że była przerabiana/nie jest oryginalna. Mogę zrobić zdjęcie i jutro wstawić. Właśnie jak włączę zapłon to nie słyszę pompy, jedynie na krótko jak ja podłącze to słyszę jak pracuje, tylko dziwne jest to, że na krótko pracuje, a na zapłonie nie, myślałem że komputer ją odcina z jakiegoś powodu :/
Opublikowano
to nie za dobrze... bo wlasnie szukam metody, ktora pozwoli zminimalizowac szanse uszkodzenia frm3 przy diagnozie/kodowaniu.

no niestety nie pomogę więcej

Opublikowano (edytowane)
Witam w moim nowym nabytku E46 Touring 2000r pojawia sie bład 165 ( Katalizator ) który nie wywołuje kontrolki silnika ale po przejechanych 100/150km pojawia się również bład 171 (mieszanka sterowania) , błąd ten da sie wykasować ale tak jak wspomniałem powraca bo kilkuset kilometrach . Dodam jeszcze że robiono test przepływki oraz sondy i działają prawidłowo . Prosze o pomoc . Edytowane przez GrudzienE36
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Np. nieszczelność może powodować błąd 171, popraw tytuł na zgodny z regulaminem (zamiast e46 ma być 318i).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Ok , Nieszczelność układu wydechowego ? czy masz na myśli lewe powietrze w komorze sinika ? Bo jeśli chodzi o samą prace motoru to jest wszystko dobrze bez spadku mocy czy falujących obrotow
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szczelność dolotu i w okolicy kolektora wydechowego, może to też pompa paliwa i przepływomierz. Jak był sprawdzany?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podczas jazdy to robił?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hehe to sprawdził po byku :o 3 bieg, gaz w podłogę i wtedy będzie widać czy jest ok, później na wolnych obrotach ile mierzy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Kolejny problem to :

1A-Sygnał czujnika zajęcia fotela pasażera

03-Napinacz pasa pasażera

 

oczywiście tym błędom towarzyszy kontrolka AIR BAG której nie można skasować . Proszę o jakieś wskazówki .

Opublikowano
1A to raczej błąd maty w siedzeniu pasazera, mam to samo. Z tego co wiem można mostkowac czujnik pod siedzeniem pasażera, komp pokazuje właśnie błąd poduszki powietrznej i nie usuniesz tego kompem.
Opublikowano

Ja mam zaś inny problem, auto nie odpala. Tak jak kazałeś Maniek, sprawdziłem pompę paliwa, nawet wymieniłem ją i nic nie dało. Przekaźnik i bezpiecznik pompy ok. Nie mam pojęcia co to może byc, nie słyszę w ogóle pompy paliwa... Ktoś ma jakiś pomysł co mógłbym sprawdzić, zrobić??

 

http://imgie.pl/images/2017/10/25/IMG_20171025_204412d50d9.jpg

 

http://imgie.pl/images/2017/10/25/IMG_20171025_2043566b492.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

krzyjd93 z klemą plusową jest wszytko ok?

GrudzienE36 sprawdzanie maty można wyłączyć przy pomocy ncs, jeżeli chodzi o napinacz to pewnie do wymiany, ale spróbuj potraktować wtyczkę preparatem do styków.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Witam. Panowie mam Problem z INPA, nie moge usunac bledow wyskakuje mi "Error memory has been cleared" . Bledy nie usuwaja sie tylko zostaja dalej w pamieci, i ciagle w kolko. co to moze byc ?
Opublikowano

wywala mi takie bledy:

133 Signal CAN ASC 3

52 avtivate Solenoid Valve exhaust flap

35 avtivate Relay Secondary air pump

62 avtivate Solenoid valve secundary air

126 avtivate Solenoid Valve tank-leck-diagnostic-pump

127 avtivate solenoid valve socking jet pump

Opublikowano
Maniek, klema plusowa wygląda oki. Natomiast sprawdziłem napięcie na kostce przy pompie paliwa i wynosi 5V. Kolejna sprawa to odpalałem auto z plaka i załapało, po czym oczywiście zgasło, ale sam fakt, że z plaka łapie. Kiedy podłącze pompę na krótko, w miejscu gdzie jest przekaźnik, słyszę że pompa chodzi, leje paliwo wężykiem, ale kiedy kręcę rozrusznikiem w momencie kiedy jest podpięta na krótko auto nie odpala. Co to może być? ://
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak stwierdziłeś, że klema jest ok? Ale jak kręci to nie ona. Powinna być cisza i tylko stukanie rozrusznika. Próbowałeś podmienić przekaźnik?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.