Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, po ostrzejszej jeździe wyrzuca mi chyba gdzieś płyn chłodniczy. Wydobywa się para z pod maski (dym nie smierdzi olejem, w sumie go wgl nie czuć) i przód silnika szczególnie paski klinowe są mokre...

Raz juz dolewałem płyn, pewnie niedługo będę musiał znowu dolać. Przy normalnej jeździe temp. silnika to normalnie 90 stopni.

Wydaje mi się że ta sytuacja się może dziać od wymiany termostatów około miesiąca temu. Czy jest możliwe że mimo trzymania temperatury, układ jest gdzieś nadal zapowietrzony?

Czy jest gdzieś jakieś słabe miejsce z przodu silnika gdzie może wyrzucać mi płyn i on tworzy tą parę i zalewa paski?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Skoro termostaty były wymieniane to też obstawiam którąś z rur doprowadzających wodę do termostatu EGR. Trzeba sprawdzić szczelność połączeń. Termostat EGR ma też odpowietrzenie, sprawdź czy jest dokręcone.

 

Sam układ nie będzie raczej zapowietrzony bo utrzymywane jest w nim dodatnie ciśnienie, no chyba że cieknie Ci również po tym jak jest silnik wyłączony. Termostat EGR to jedno z najwyższych miejsc w układzie.

3A0jS9b.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.