Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

na wstępie zaznaczam, że jestem świeżakiem tu na forum (tylko przeglądałem) i od kilku miesięcy jestem w posiadaniu bmw e36 1.6i. Mam jedną bolączkę z autem, a mianowicie wyciekający płyn chłodniczy. Na początku wyciek zauważalny był na chłodnicy, przy zbiorniczku wyrównawczym (prawdopodobnie pęknięty). zapobiegawczo wymieniłem całą chłodnicę, na nową NRF. Niestety to nie rozwiązało całego problemu, gdyż płynu w dalszym ciągu ubywa i na 1000 km muszę dolać tak około 200-300ml. Staram się płyn trzymać na optymalnym poziomie - przy napisie "kalt" i w związku z tym dolewam co tydzień kilkanaście ml. Jeśli chodzi o temperaturę silnika, to trzyma on 90 stopni, no może odrobinę poniżej 90. W komorze silnika olej wygląda na zdrowy - jasny brązowy, nie ma tzw "masła", poziom utrzymuje się w widełkach. Płyn chłodniczy również zdrowy i czysty. Czy któryś z forumowiczów jest mi w stanie udzielić odpowiedzi, czy uszkodzona będzie tu uszczelka pod głowicą? A może ktoś ma inny pomysł? Jak Panowie sądzicie, ile gotówki trzeba szykować na wizytę u mechanika? na poniższym zdjęciu kolorem czerwonym zaznaczyłem przybliżoną lokalizację pocenia się silnika:http://i.imgur.com/7bK8Wr9.jpg

Opublikowano
Przypatrz się dobrze czy nie cieknie ci z pod obudowy termostatu, to ten plastikowy króciec z przodu silnika. Jak jest tam mokro i widać osad po płynie to pewnie tu jest problem.
Opublikowano

witam u mnie to samo

tez 1.6 wymieniona chłodnica temperature trzyma równo w pionie

a cieknie gdzieś przy silniku

i jak załatwiłes sprawe co to było?

a bardziej ciekawe ile kosztowało:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.