Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,witam!!

Cabrio 88r.320i

Czy jak stoje na wolnych obrotach i mam wciśnięty pedał hamulca i czuje jak po krótkim czasie noga mi wchodzi wraz z pedałem to proszę drogich kolegów,-co puszcza?i na co mam powoli zbierać kase?albo nie powoli tylko raczej szybko.....

Pozdrawiam!

Opublikowano
Wydaje się mi że to może puszczać płyn pompa hamulcowa, jeśli nie ubywa ci płynu i tak się dzieje to ja bym stawiał na pompe. Kupujesz zestaw naprawczy pompy hamulcowej trochę pracy i będzie OK. Koszt takiego zestawu naprawczego to jakieś 15 zł :) Pozdrawiam
Nera mnie szarpie, jakby mnie ktoś bemką przejechał :)
Opublikowano
Wydaje się mi że to może puszczać płyn pompa hamulcowa, jeśli nie ubywa ci płynu i tak się dzieje to ja bym stawiał na pompe. Kupujesz zestaw naprawczy pompy hamulcowej trochę pracy i będzie OK. Koszt takiego zestawu naprawczego to jakieś 15 zł :) Pozdrawiam

no co ty?.....tylko tyle?????kurcze nie znam się na tym ale jeśli faktycznie jest tak to mi 'brachu' poprawiłeś humor jak nic....:-))))ale jeszcze nie będę chwalić dnia przed....

hehehe-a może ci jedno zero z prawej strony uciekło przy podaniu ceny?:-)

:D

Opublikowano
Ja miałem u siebie podobne objawy. Samochód normalnie hamował ale jak wcisnełem hamulec na postoju dało się wyczuć że delikatnie opada w podłoge. Rozebrałem pompe,dałem nowy zestaw naprawczy pompki przy okazji wymiana płynu na nowy odpowietrzenie i jazda :) Dla mnie pomogło. Pozdrawiam Paka ! :)
Opublikowano
Żadne zero nie uciekło no chyba że będziesz musiał zapłacić za robocizne. To dołożysz pare złotówek więcej :)
Opublikowano
Żadne zero nie uciekło no chyba że będziesz musiał zapłacić za robocizne. To dołożysz pare złotówek więcej :)

hehe:-)) no dobra!Dzięki serdeczne!

Jutro zajrze i zobacze co tam mu dolega.

Pozdrowionka!!!

Opublikowano